به اطلاع می­رساند، پیش ثبت نام متقاضیان شرکت در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز پنج شنبه 18 بهمن ماه در سایت اختصاصی نمایشگاه به آدرس www.iran-oilshow.ir آغاز می شود و آخرین مهلت جهت ثبت نام روز پنج شنبه 25 بهمن ماه خواهد بود. بدیهی است پس از تاریخ تعیین شده ستاد برگزاری امکان ثبت نام متقاضیان را تحت هیچ شرایطی نخواهد داشت.

ثبت نام اولیه متقاضیان محترم تنها به عنوان شناسایی شرکت های متقاضی و برآورد میزان درخواست متقاضیان می باشد و به هیچ عنوان به معنی ثبت نام قطعی متقاضیان محترم نیست و هیچگونه تعهدی را برای ستاد برگزاری جهت حضور متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و حق پذیرش یا عدم پذیرش شرکت­ها برای دبیرخانه محفوظ است.

تکمیل اطلاعات فرم اولیه ثبت نام بصورت کامل الزامی است و درصورتی که اطلاعات فرم اولیه بصورت کامل ارسال نگردد، نام متقاضی از لیست حذف خواهد شد. ضمناً درصورت عدم صحت اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام اولیه، از سوی ستاد برگزاری نام شرکت مذکور از لیست ثبت نام حذف خواهد شد و هیچگونه اعتراضی از سوی متقاضی قابل پذیرش نخواهد بود. به منظور تکمیل کامل فرم اولیه ثبت نام متقاضیان می توانند اطلاعیه بعدی (راهنمای ثبت نام اولیه ) و راهنمای ثبت نام از منوی ثبت نام را جهت اطلاعات کامل تر مطالعه نمایند.

پس از ثبت نام اولیه متقاضیان، ستاد برگزاری نسبت به بررسی نوع فعالیت شرکت های متقاضی اقدام و در صورتیکه نوع فعالیت متقاضی ارتباط مستقیم با موضوع نمایشگاه داشته باشد ، طی ارسال ایمیل امکان ثبت نام قطعی را برای ادامه ثبت نام متقاضی تائید شده فراهم می نماید و درصورتی که نوع فعالیت متقاضی غیرمرتبط باشد، طی ارسال ایمیل به متقاضی محترم اعلام خواهد شد که امکان ثبت نام در نمایشگاه را نخواهد داشت.

قابل ذکر می باشد متراژ درخواست شده از سوی متقاضیان تائید شده از سوی ستاد برگزاری با توجه به محدودیت های سالن های تحت پوشش و درخواست ها مورد بررسی قرار گرفته و در صورت موجود بودن ظرفیت سالن ها متراژ مورد نظر تخصیص خواهد یافت، در غیر اینصورت متراژ درخواست شده از سوی متقاضی تعدیل می شود.

پس از ارسال تائیدیه از سوی ستاد و اعلام متراژ قطعی، متقاضی می بایست براساس متراژ اعلام شده فرآیند ثبت نام را تکمیل نماید و براساس پیش فاکتور ارسال شده از سوی سایت نسبت به واریز وجه مذکور طی مدت 72 ساعت به حساب شرکت ملی نفت ایران که در پیش فاکتور صادر شده در وب سایت رسمی نمایشگاه درج میگردد اقدام نماید. بدیهی است در صورت عدم واریز وجه مذکور نام شرکت متقاضی از لیست ثبت نام حذف و فضای متقاضی به سایر شرکت ها واگذار خواهد شد.

مطالعه کامل قوانین ارزی و ریالی که در بخش ثبت نام سایت بطور کامل توضیح داده شده است بسیار ضروری است. لذا خواهشمند است پس از مطالعه کامل قوانین ارزی و ریالی نسبت به ثبت نام فضای ریالی و ارزی اقدام فرماید. بدیهی است ستاد برگزاری طبق روال از کلیه متقاضیان فضای ریالی ضمانت نامه های لازم را اخذ خواهد نمود.

شایان ذکر است درصورتی که شرکت ها، ثبت نام ریالی نمایند و پس از بررسی ستاد عدم صحت ریالی بودن متقاضی مشخص گردد، نام شرکت مذکور از لیست شرکت های حاضر در نمایشگاه حذف خواهد شد .

کلیه فرآیندهای ثبت نام تنها از طریق سایت و ایمیل امکان پذیر خواهد بود و مراجعه حضوری نماینده شرکت ها به ستاد امکان پذیر نخواهد بود لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری به ستاد خودداری فرمائید.

توجه: با عنایت به اینکه پس از ثبت نام نهایی و واریز وجه امکان عودت مبلغ واریزی وجود ندارد توصیه می شود با بررسی کامل و در صورت اطمینان از قطعی بودن شرکت در نمایشگاه ثبت نام نهایی انجام شود .

***لازم به ذکر است نمونه فرم های پیش ثبت نام حقیقی و حقوقی متعاقبا به این اطلاعیه افزوده خواهد شد.