گفت وگوی نهاوندیان با بخش خصوصی اروپا در بروکسل

گفت وگوی نهاوندیان با بخش خصوصی اروپا در بروکسل
محمد نهاوندیان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران جهت شرکت در اجلاس GCP وابسته به اتاق‌های بازرگانی اتحادیه اروپا (Eurochambres) و هم‌چنین اجلاس«EU Actions for Business» که از 25 تا 27مهرماه سال جاری در بروکسل برگزار می‌شود عازم بلژیک شد.
بنا به گزارش روابط عمومی اتاق ایران، در این اجلاس که نمایندگان بیش از 700 بنگاه اقتصادی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به همراه مدعوین و مسؤولان ذیربط سایر کشورهای جهان شرکت می‌نمایند، فرصتی است تا حاضرین در حضور رؤسای پارلمان و سایر نهادهای تصمیم‌ساز و سیاست‌گذار اتحادیه اروپا مسائل مورد علاقه خود را در راستای سیاست‌های سیاسی و اقتصادی این اتحادیه طرح و بررسی نموده و تعاملی نزدیک را با ایشان برقرار نمایند.

این گزارش می‌افزاید در این نشست طبق برنامه تنظیم شده، محمدنهاوندیان نیز درخصوص وضعیت و روندهای اخیر اقتصاد جهانی، طی یک سخنرانی نظرات ودیدگاه‌های بخش خصوصی ایران را بیان خواهد کرد.

لازم به ذکر است که رییس پارلمان بخش خصوصی ایران علاوه بر شرکت در مصاحبه‌ها و کنفرانس‌های خبری با محوریت مسائل اقتصادی روز دنیا و تعاملات اقتصادی ایران و جهان، با فعالین بخش خصوصی بلژیک و مسؤولین و مقامات دو بخش دولتی و خصوصی این کشور ملاقات خواهند نمود.

۲۸ مهر ۱۳۹۱ ۲۰:۱۱
تعداد بازدید : ۱,۲۲۴