روغن موتور پردیس به عنوان صادرکننده نمونه استان کرمان در سال 1397 انتخاب شد

روغن موتور پردیس به عنوان صادرکننده نمونه استان کرمان در سال 1397 انتخاب شد
به گزارش روابط عمومی اتحادیه اوپکس،شرکت روغن موتور پردیس به عنوان صادرکننده نمونه استان کرمان در سال 1397 برگزیده شد و لوح تقدیر دریافت کرد.

در همایش بزرگداشت روز صادرات با حضور نایب رئیس اتاق ایران، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، استاندار کرمان، مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران، پنج سفیر کشورهای خارجی در ایران، نمایندگان بانک مرکزی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمع دیگری از مسئولان استانی و فعالان اقتصادی استان، صادرکنندگان برتر استان کرمان معرفی و از آنها تجلیل شد.

نماینده کمیته برگزاری همایش بزرگداشت روز صادرات استان کرمان در سال 97 در این همایش گفت: امسال برای نخستین بار انتخاب صادرکنندگان برتر استان به اتاق کرمان واگذار شد که در این رابطه سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاری های خوبی را با اتاق داشت و توانستیم مشوق های جدیدی را برای صادرکنندگان نمونه دریافت کنیم.

آرش علوی افزود: در مجموع 50 شرکت در این رقابت حضور داشتند که 15 صادرکننده برتر، سه صادرکننده برگزیده ویژه و پنج صادرکننده شایسته تقدیر، انتخاب و از آنها تجلیل شد. وی ادامه داد: سه صادرکننده برگزیده ویژه را جدای از شاخص های کلی سازمان توسعه تجارت ایران و با نیت تشویق بیشتر فعالان این حوزه ها برگزیدیم که این صادرکنندگان در سه حوزه صادرات محصولات جانبی پروتئینی (پای مرغ)، گردشگری و صنایع بزرگ (شرکت صنعتی و معدنی گل گهر) فعالیت داشتند.

دبیر کل اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت،گاز و پتروشیمی ایران انتخاب شایسته شرکت روغن موتور پردیس را به عنوان صادرکننده نمونه استان کرمان تبریک عرض می نماید و همواره آرزوی پیشرفت و سربلندی برای آن شرکت محترم را از خداوند متعال خواستار است.

روابط عمومی اتحادیه اوپکس

۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۱۶
تعداد بازدید : ۴۸۸