عضویت محقق ارشد پتروشیمی شازند در کمیته علمی کنفرانس بین المللی فرایند صنعتی پایدار

سید حامد مهدویانی، محقق ارشد پژوهش های کاتالیستی واحد پژوهش و فناوری شرکت پتروشیمی شازند، موفق به عضویت در کمیته علمی کنفرانس فرایند صنعتی پایدار (SIPS 2018) در کشور برزیل شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، سید حامد مهدویانی، محقق ارشد پژوهش های کاتالیستی واحد پژوهش و فناوری شرکت پتروشیمی شازند، بر اساس مقالات منتشر شده و بیوگرافی علمی-پژوهشی درج شده در سایت داوران بین المللی مجلات و کنفرانس های علمی به نامPublons موفق به عضویت در کمیته علمی (International Scientific Committee) کنفرانس فرایند صنعتی پایدار 2018 (SIPS 2018) (2018 Sustainable Industrial Processing Summit) شد.

این کنفرانس یکی از بزرگترین و مشهورترین کنفرانس های مرتبط با فرایندهای صنعتی بوده که از 30 نشست تخصصی (symposium) در موارد تکنولوژی های ساخت مواد جدید و پیشرفته همراه با کاربردهای صنعتی و توسعه پایدار، تکنولوژی و نوآوری های علمی، الکتروشیمی، انرژی های تجدیدپذیر و فرایندهای بازیافت مواد، محیط زیست، پوشش ها، کامپوزیت، بهینه سازی، مدلسازی و ریاضیات کاربردی و .... تشکیل شده است. وجه تمایز این کنفرانس نسبت به کنفرانس های مشابه در این است که در دوره حاضر، 7 برنده جایزه نوبل و رئیس انجمن شیمی آمریکا در سال 2016 به عنوان مهمانان برجسته و افتخاری آن شرکت کرده اند. کمیته علمی کنفرانس متشکل از برترین دانشگاه ها و مؤسسات تحقیقاتی و مشهورترین شرکت های صنعتی دنیا از کشورهای ژاپن، آمریکا، انگلستان، کانادا، آلمان، فرانسه، روسیه، برزیل و .. می باشد.
کنفرانس مذکور از تاریخ 4 تا 7 نوامبر 2018 (13 تا 16 آبان 1397) در شهرRio de Janeiro برزیل وتوسط (USA/Canada) FLOGEN Star Outreach- FLOGEN Technologies Inc. که یک سازمان علمی-صنعتی بسیار معتبر می باشد، برگزار شد. لازم به ذکر است در 9 دوره قبلی این کنفرانس، تنها 3 نفر از کشور ایران که اساتید بنام دانشگاه های صنعتی شریف، صنعتی اصفهان و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی می باشند،جزء اعضای کمیته علمی انتخاب شده اند.
کنفرانس تحت حمایت انجمن شیمی آمریکا، انجمن شیمی فرانسه، انجمن شیمی برزیل، انجمن شیمی انگلستان، آکادمی علوم برزیل، دانشگاه نوادا آمریکا و چندین مؤسسه و دانشگاه معتبر دیگر می باشد.
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۵۹
نیپنا |
تعداد بازدید : ۳۷۲