تاسیسات حیاتی صادرات نفت ایران بازسازی شد

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران، ثبت رکورد صادرات نفت خام کشور را یکی از دستاوردهای مهم در این شرکت دانست و گفت: بازسازی و بهسازی تاسیسات حیاتی صادرات و ذخیره‌سازی انجام شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شرکت پایانه‎های نفتی ایران، عباس اسدروز اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در صنعت نفت کشور غیرقابل انکار است و شرکت پایانه‎های نفتی ایران از این رویه مستثنا نیست و اقدام‎های بسیار خوبی در حوزه های مختلف صنایع بالادستی با تکیه بر توان داخلی در این شرکت صورت گرفته است.

وی افزود: بازسازی و بهسازی تاسیسات حیاتی صادرات و ذخیره‎سازی از سوی نیروی‎های داخلی و طبق یک برنامه‎ریزی از پیش تعیین شده از سوی مدیریت‎های مختلف از جمله عملیات، فنی و مهندسی در همه پایانه‎های نفتی ایران در حال انجام است.

سرپرست شرکت پایانه‎های نفتی ایران تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های فعال در پایانه نفتی نکا در شمال کشور، تعمیر و نوسازی ناوگان شناورهای موجود در پایانه نفتی خارک و همچنین بازسازی اسکله آذرپاد به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین اسکله‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران از جمله دستاوردهای غنی این شرکت بوده است.

وی افزود: از جمله اقدام‎های شرکت پایانه‌های نفتی ایران در دوران پرشکوه انقلاب اسلامی را می‌توان صادرات ۷ میلیون بشکه نفت در یک روز نامید، رقمی که حتی پیش از اعمال تحریم‌های غرب علیه ایران بی‌سابقه بود.
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۴۰
شانا |
تعداد بازدید : ۵۲۰