مدیران منابع انسانی، سرکشی مستمر از مناطق عملیاتی را در دستور کار قرار دهند

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران بر ضرورت سرکشی مدیران منابع انسانی شرکت‎های تابعه به مناطق عملیاتی تاکید کرد و گفت: این اقدام، مدیران را در شناخت بهتر چالش‎ها و فرصت‎های پیش‎روی سرمایه انسانی یاری می‎دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس، ناصر مولایی دیروز (دوشنبه، ۲۹ بهمن‌ماه) در آیین تودیع و معارفه سرپرستان پیشین و جدید مدیریت منابع انسانی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، به تشریح رویکردهای مورد نیاز به‌منظور مدیریت بهینه منابع انسانی پرداخت و در این زمینه، بر مواردی از جمله حرفه‎ای‌گرایی، قانون‎گرایی، شفافیت عملکرد، صیانت از حقوق کارکنان، مردمداری و تکریم نیروی انسانی، توجه به الزام‌های دولت الکترونیک و تسریع در فرآیندهای کاری تاکید کرد.

وی در باب قانون‎گرایی و شفافیت عملکرد گفت: مدیران منابع انسانی باید از این حیث در مجموعه خود پیشتاز و الگو باشند.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران به ضرورت مردمداری و تکریم نیروی انسانی هم تاکید کرد و گفت: این موضوع نیز باید مدنظر همه مدیران به‌ویژه مدیران حوزه منابع انسانی باشد، زیرا مسئولیت ما در ارتباط با سرمایه انسانی تعریف شده است و باید نسبت به آنان پاسخگو باشیم.

مولایی سرکشی مستمر مدیران منابع انسانی را به مناطق عملیاتی در شرکت‎های تولیدی و توسعه‎ای نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: این اقدام فرصت مغتنمی برای مدیران منابع انسانی است تا از نزدیک در جریان مشکلات کارکنان و فرصت‎ها و چالش‎های پیش‎روی سرمایه انسانی قرار گیرند.

متن؛ پیشران توسعه در غرب کارون

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران که در آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید منابع انسانی شرکت متن صحبت می‎کرد، از این شرکت به عنوان پیشران توسعه بخش بالادست صنعت نفت در خشکی نام برد و گفت: بار مسئولیت‎‎های این شرکت در خشکی و به‌ویژه در منطقه راهبردی غرب کارون، نشان‎دهنده اهمیت فعالیت‎های متن و به دنبال آن، حاکی از ضرورت اهمیت بذل توجه به سرمایه انسانی این شرکت است.

مولایی با اشاره به نقش شرکت متن در مدیریت پروژه‎ها و ظرفیت‎سازی داخلی از طریق سفارش کار به شرکت‎های ایرانی، ابراز امیدواری کرد که این شرکت با بهره‎مندی از سرمایه انسانی متخصص و مجربی که در اختیار دارد، در ایفای وظایف تعریف‌شده موفق باشد.

بر اساس این گزارش، در آیینی که روز دوشنبه در شرکت متن برگزار شد، از تلاش‎های مجتبی خادمی، سرپرست پیشین مدیریت منابع انسانی این شرکت قدردانی و داریوش رضایی به عنوان سرپرست جدید این مدیریت معرفی شد.
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۴۲
شانا |
تعداد بازدید : ۳۸۶