۶ بسته قراردادی طرح نگهداشت و افزایش تولید در مسجدسلیمان اجرایی می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: ۶ بسته قراردادی با ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اجرایی می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، احمد محمدی در نشست هم‌اندیشی بیژن زنگنه، وزیر نفت با مسئولان و نخبگان شهرستان مسجدسلیمان اعلام کرد: این رقم اعتبار، در قالب طرح نگهداشت و افزایش توان تولید نفت موسوم به ۲۷ مخزن، و در یک بازه زمانی دو ساله، هزینه خواهد شد.

وی افزود: از این رقم اعتبار، هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در محدوده شهرستان اندیمشک و حدود ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در شهرستان مسجدسلیمان هزینه می‌شود که محل مصرف آن پروژه‌های توسعه مخازن لالی آسماری، لالی بنگستان و زیلایی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب با تاکید بر اینکه ۴ درصد از کل اعتبارات طرح نگهداشت و افزایش تولید به پروژه‌های عام‌المنفعه و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی هزینه می‌شود، اظهار کرد: با همکاری سه‌جانبه میان مسئولان شهری و استانی، صنعت نفت و بخش خصوصی و پیمانکاری، این طرح در بازه زمانی تعیین شده به سرانجام می‌رسد و این منطقه از عواید و منافع آن بهره‌مند می‌شود.

محمدی با اشاره به دیگر طرح‌های در حال اجرای این شرکت در گستره عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان گفت: با اجرای طرح جمع‌آوری گازهای همراه نفت و با تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های پتروشیمی، بخشی از زنجیره ارزش صنعت نیز تکمیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب با یادآوری جایگاه مسجدسلیمان در توسعه اقتصادی کشور و پیشگامی آن در زمینه اکتشاف نفت و بسیاری از ابعاد و زمینه‌های دیگر از جمله نظام‌های اداری، شهری و اجتماعی اظهار کرد: با اجرای مجموعه این طرح‌ها و با وجود حمایت‌های موثر وزارت نفت، شاهد توسعه پایدار و رونق دوباره شهر خواهیم بود.
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۱۰
شانا |
تعداد بازدید : ۴۱۱