اروندان سال تولیدی خوبی را پشت سر گذاشت

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: با وجود شرایط ویژه کشور، سال تولیدی خوبی را پشت سر گذاشتیم و برنامه تولید تکلیفی میدان‌های دارخوین و جفیر به‌طور کامل محقق شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، جهانگیر پورهنگ در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های این شرکت که دیروز (سه‌شنبه، 21 اسفندماه) برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: امسال تولید از مخازن دارخوین و جفیر به ترتیب به میزان ۱۰۲.۸ و ۱۰۳ درصد برنامه مصوب محقق شد.

وی گفت: در بخش تزریق پساب که ازنظر زیست‌محیطی اهمیت ویژه‌ای دارد، با تزریق روزانه ۱۴۰۰ مترمکعب، ۱۰۰ درصد پساب تولیدی به چاه‌های دفعی تزریق شد و خوشبختانه هیچگونه رهاسازی پساب را در حوزه عملیاتی شرکت نداشتیم.

پورهنگ ادامه داد: نفت و گاز اروندان ۱۴ میدان را راهبری می‌کند که از این تعداد هفت میدان مشترک و هفت میدان دیگر مستقل هستند. از نظر تولید صیانتی هر دو بخش در شرایط خوبی قرار دارند و امیدواریم این روند در سال آینده نیز ادامه یابد.

پورهنگ ارتقای مکانیزم عملکردی اچ‌اس‌یی، برگزاری جلسات صبحگاهی تولید، فعال‌سازی بیش از پیش نظام پیشنهادات در راستای استفاده حداکثری از دانش فنی و ایده‌های همکاران، اجرای طرح بیمه تکمیلی نیروهای ارکان ثالث و ارتقای سطح کیفی فضای اداری شرکت را از برنامه‌هایی دانست که تاثیری بسزا بر روند تولید و افزایش سطح رضایت‌مندی کارکنان خواهد داشت.
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۱۱
شانا |
تعداد بازدید : ۶۱۰