نقش تاثیرگذار پیاده‌سازی سامانه‌های مدیریتی یکپارچه در فرآیند کاری

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با تاکید بر نقش تاثیرگذار پیاده‌سازی سامانه‌های مدیریتی یکپارچه (IMS) در فرآیند کاری گفت: امروزه با رشد سریع صنعت و فناوری، سازمان‌ها به نقش تاثیرگذار این سامانه‌های مدیریتی آگاهند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رامین حاتمی در نشست بازنگری سامانه مدیریت یکپارچه (IMS) با اشاره به اهمیت و جایگاه مدیریت سامانه یکپارچه در سازمان‌های پیشرو افزود: سامانه‌های مدیریت یکپارچه از جنبه‌ها و دیدگاه‌های مختلفی فعالیت‌ها، محصولات و خدمات سازمان‌ها را بررسی و ابعاد و لایه‌های مختلف سازمان را تجزیه و تحلیل می‌کند و سرانجام رضایتمندی مشتریان، کارکنان، صاحبان و سهامداران، عرضه کنندگان، پیمانکاران، جامعه و دولت را در نظر می‌گیرد.

وی اظهار کرد: بهره‌گیری از سامانه مدیریت یکپارچه (IMS) سبب افزایش اثربخشی و کارایی در سازمان‌ها و کاهش ضایعات و آسیب‌های جسمی و روانی انسان‌ها شده و در نتیجه افزایش بهره‌وری را به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی با قدردانی از کارکنان این شرکت و شرکت‌های تابعه که ضمن رعایت الزام‌های اچ‌اس‌یی و اقدام‌های حرفه‌ای به منظور دستیابی به اهداف شرکت و تحقق برنامه و تعهدات تولید تکلیفی تلاش کردند، اظهار امیدواری کرد که سال آینده همراه با موفقیت و انجام هرچه بهتر ماموریت‌های شرکت باشد.
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۱۴
شانا |
تعداد بازدید : ۴۱۲