۳ انتصاب در شرکت مهندسی و توسعه نفت

با صدور احکامی از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، سرپرست طرح خط لوله انتقال نفت خام گوره جاسک و پایانه مربوطه (مکران)، مدیر امور مالی و سرپرست امور حقوقی و قراردادها منصوب شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شرکت مهندسی و توسعه نفت، تورج دهقانی در احکامی جداگانه‌، رضا نوشادی را به عنوان سرپرست طرح خط لوله انتقال نفت خام گوره جاسک و پایانه مربوطه (مکران)، محمودرضا مصباح را به عنوان مدیرامورمالی و محمدزمان حیدری را به عنوان سرپرست امور حقوقی و قراردادهای شرکت متن منصوب کرد.

در متن حکم مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت به رضا نوشادی آمده است:

«نظر به مراتب تعهد، تجارب و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست طرح خط لوله انتقال نفت خام گوره جاسک و پایانه مربوطه (مکران) منصوب می‌شوید. با توجه به اهمیت راهبردی این طرح و لزوم انجام بخش‌های اصلی آن تا پایان سال ۹۸ بر اساس برنامه زمان‌بندی، انتظار می‌رود اقدام‌های اجرایی جدی، مؤثر و مستمر برای تکمیل طرح صورت پذیرد».

در متن حکم تورج دهقانی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت به محمودرضا مصباح نیز آمده است:

«نظر به مراتب تعهد، تجارب و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر امور مالی منصوب می شوید. انتظار می‌رود با نظارت دقیق و برقراری تعامل مناسب، با مدیریت امور مالی شرکت ملی نفت ایران در راستای ساماندهی و بهره‌وری آن مدیریت گام برداشته و در راستای شفافیت و رعایت انضباط مالی با سازمان‌ها و نهادهای نظارتی همکاری تنگاتنگ داشته باشید».

همچنین در متن حکم مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت به حیدری آمده است:

«در راستای رعایت مفاد اعلامیه شماره ۲۹۹-۲۰/۲ مورخ ۱۳۹۷/۵/۶ مقام عالی وزارت، مبنی بر محدودیت ۴ ساله برای عهده‌داری یک سمت، همچنین نظر به مراتب تعهد و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست امور حقوقی و قراردادها منصوب می‌شوید».
۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ۱۶:۱۷
شانا |
تعداد بازدید : ۶۳۲