ارائه خدمات شرکت بیمه رازی به اعضاء اتحادیه

 


 
   
   

اعضاء محترم اتحادیه

با سلام؛

احتراماً پیرو اطلاع‌رسانی شماره 1398/22690 مورخ 1398/01/21 مبنی بر تمدید قرارداد بیمه تکمیلی درمان اعضاء اتحادیه با شرکت بیمه رازی (نمایندگی کد 210464 محمدباقر تیزمغز)، بدینوسیله توضیحات زیر جهت استحضار و بهره‌وری لازم ارائه می‌شود:

1-     شرکت بیمه رازی امکان ارائه خدمات بیمه شخص ثالث با شرایط پرداخت به صورت "30% از کل مبلغ به صورت پرداخت نقدی و مابقی به صورت اقساط در 6 قسط 6 ماهه " را برای افراد تحت پوشش بیمه درمان و سایر اعضاء اتحادیه فراهم نموده است.

2-     امکان صدور بیمه‌نامه بدنه به صورت "اقساط " با شرایط ذکرشده در بند 1 و همچنین تخصیص حداکثر 70% برای افراد تحت پوشش بیمه درمان و سایر اعضاء اتحادیه وجود دارد.

3-     بیمه‌شدگان در صورت تمایل به استفاده از خدمات بیمه شخص ثالث و بدنه، می‌توانند اطلاعات خود را در ستون مربوط به بیمه ثالث و بدنه با ذکر تاریخ اتمام قرارداد خود درج نمایند تا در سررسید مشخص از طرف شرکت بیمه رازی با آنها جهت تمدید بیمه‌نامه تماس گرفته شود.

4-     ضرورت دارد، جهت اطلاع‌رسانی مناسب به بیمه‌شدگان در خصوص پرداخت‌های خسارت ایشان، شماره تلفن همراه آنها در فرم اکسل پیوست قید شود.

5-     در صورت نوشتن آدرس منزل در فایل اکسل پیوست، به منازل مسکونی بیمه‌شدگان اصلی تحت پوشش بیمه درمان تا سقف 20میلیون تومان بیمه آتش‌سوزی به صورت رایگان تعلق خواهد گرفت.

6-     اطلاعات مربوط به بیمارستان‌های طرف قرارداد شرکت بیمه رازی و گزارش پرداخت خسارت‌های بیمه‌شدگان در نشانی‌های اینترنتی زیر قابل‌مشاهده است:

 مراکز ارائه خدمات درمانی شرکت بیمه رازی

استعلام بیمه درمان شرکت بیمه رازی

7-     ضرورت دارد، بیمه‌شدگان به جهت ارائه خدمات بهتر از سوی شرکت بیمه رازی، مبالغ حق بیمه خود را در سررسیدهای مشخص (مطابق مفاد ماده 9 قرارداد بیمه تکمیل درمان اتحادیه برای سال 1398) پرداخت نمایند.

در پایان خواهشمند است، جهت تسریع در امور اداری و تکمیل اطلاعات متقاضیان استفاده از خدمات بیمه، فرم پیوست را به صورت کامل تکمیل و آن را حداکثر تا تاریخ 98/02/15 به نشانی bimeh210464@gmail.com ارسال فرمایید.

 

 با تقدیم احترام

 سعید رفیعی فر

دبیرکل

۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۳۲
تعداد بازدید : ۷۸۳