حضور فعال پتروشیمی زاگرس در هجدهمین نمایشگاه محیط زیست

هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی محیط زیست در تهران با حضور شرکت ها و سازمان های مختلف از تاریخ 24 لغایت 27 فروردین ماه 1398برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، در این نمایشگاه بین المللی که شرکت پتروشیمی زاگرس نیز با برپایی غرفه حضوری فعال داشت؛ میزبان بازدیدکنندگان مختلفی در نمایشگاه بود و آخرین دستاوردهای محیط زیستی و فعالیت های مرتبط با محیط زیست در غرفه شرکت پتروشیمی زاگرس توسط کارشناسان محیط زیست شرکت ارائه شد.

بنا بر این گزارش، فرهاد قلی نژاد، مدیرکل محیط زیست استان بوشهر با حضور در غرفه شرکت پتروشیمی زاگرس در نشستی با محمدرضا میراحمدی مدیرعامل و شهریار جهرمی مدیر مجتمع این شرکت، از نزدیک در جریان فعالیت های محیط زیستی صورت گرفته از سوی این شرکت قرار گرفتند.

در ادامه این نمایشگاه خانم دکتر ابتکار، معاونت رئیس جمهور؛ مدیران سازمان حفاظت محیط زیست، جمعی از فعالان محیط زیستی و دانش آموزان از غرفه شرکت پتروشیمی زاگرس بازدید کرده و با فعالیت های محیطی زیستی این شرکت از نزدیک آشنا شدند.

شایان ذکر است غرفه شرکت پتروشیمی زاگرس در این نمایشگاه از سوی ستاد برگزاری به عنوان غرفه شایسته معرفی و با لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۱۹
نیپنا |
تعداد بازدید : ۳۴۶