امکان استفاده از سامانه رزرواسیون هتل‌ها ویژه اعضا اتحادیه

   
   
   

اعضاء محترم اتحادیه

 

با سلام؛

          احتراماً استحضار می‌رساند، شرکت SBC در سال 1388 به عنوان نماینده رسمی شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان، گروه هتل‌های هما و گروه هتل‌های سورینت در زمینه خدمات رفاهی، پشتیبانی هتل‌ها و با عنایت به لزوم ایجاد خدمات رفاهی به مدیران و کارمندان سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی و خصوصی در ایران تأسیس شده و بخش عمده‌ای از نیاز رفاهی پرسنل سازمان‌ها و ارگان‌ها را در سراسر ایران تأمین کرده است. این شرکت با ارگان‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی ازجمله: مجلس شورای اسلامی، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)، سازمان صداوسیما، بانک حکمت ایرانیان و ده‌ها مجموعه دیگر در حوزه ارائه خدمات رفاهی، تفریحی و گردشگری همکاری می‌نماید. ازاین‌رو با توجه به افزایش دغدغه‌های روزمره مردم و فشار کاری زیاد در ارگان‌ها و سازمان‌ها و همچنین گرانی قیمت‌های سفر، جهت رفاه حال آنان سامانه‌ای را تحت عنوان www.harajhotel.ir راه‌اندازی کرده و امکان رزرواسیون کاملاً آنلاین در هتل‌های سراسر جهان، خرید بلیت هواپیما داخلی و خارجی، قطار، اتوبوس و همچنین تورهای داخلی و خارجی را برای پرسنل سازمان‌ها میسر نموده است. این سامانه به نحوی راه‌اندازی شده تا تمامی پرسنل با هر سطح درآمدی بتوانند از طریق آن اقدامات سفر خود را با قیمت‌های مناسب مهیا سازند. همچنین این سامانه با دامنه حراج هتل امکان استفاده از هتل‌های سراسر جهان را نیز با حداکثر تخفیف موجود در بازار رزرواسیون، امکان خرید بلیت هواپیما داخلی و خارجی، قطار، اتوبوس و خرید تورهای داخلی و خارجی را جهت حال رفاه پرسنل سازمان‌ها و ارگان‌ها فراهم می‌نماید.

نحوه استفاده از این سایت به این شکل است که تمامی پرسنل سازمان‌ها چه از طریق موبایل و چه از طریق کامپیوتر می‌توانند با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سامانه شده و با توجه به نیاز خود هتل/ بلیت/ تور درخواستی خود را انتخاب نموده و پس از تأییدیه وارد بخش پرداخت آنلاین شوند و هزینه سفر خود را توسط کارت بانکی عضو شتاب خود پرداخت و پس‌ازآن واچر استفاده از خدمات گردشگری درخواستی و فاکتور رسمی با مالیات بر ارزش افزوده را از سایت دریافت نمایند.

 

مزایای استفاده از حراج هتل:

·        رزرواسیون و خرید خدمات گردشگری به صورت کاملاً آنلاین

·        تضمین حداکثر تخفیف در هتل‌های سراسر جهان

·        امکان رزرو در بیش از 990 هتل در داخل ایران

·        امکان تعیین بازه قیمتی طبق درخواست مسافر

·        امکان استفاده از تمامی سطح هتل‌ها از یک ستاره تا پنج ستاره

·        امکان خرید بلیت هواپیما داخلی و خارجی، قطار، اتوبوس

·        امکان استفاده از تورهای مسافرتی داخلی و خارجی

·        امکان رزرو سوئیت و ویلا

·        کارمزد صفر برای کنسلی هتل

·        پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل

·        ارائه فاکتور رسمی با مالیات بر ارزش افزوده

طبق هماهنگی‌های انجام‌شده میان اتحادیه و شرکت SBC اعضاء اتحادیه می‌توانند با تسهیلات ویژه از خدمات آن شرکت تحت عنوان تسهیلات ویژه اعضاء اتحادیه استفاده نمایند.

نکته مهم: استفاده از تسهیلات ویژه اعضاء اتحادیه منوط به ارائه معرفی‌نامه رسمی از سوی اتحادیه است.

اعضاء محترم می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر، هماهنگی و استفاده از این خدمات با شماره تلفن 4911667-0935 آقای ملک احمدی و یا 88088876-021 و  1252083- 0901 آقای گرانمایه تماس حاصل فرمایند.

 

 با تقدیم احترام

 سعید رفیعی فر

دبیرکل

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۹:۲۳
تعداد بازدید : ۴۸۷