مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

فرآورده های نفتی مشکل صادرات ندارند

فرآورده های نفتی مشکل صادرات ندارند
به گزارش پایگاه خبری اوپکس، مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به ظرفیت های این نمایشگاه برای تولیدکنندگان، خریداران و سرمایه گذاران در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی اشاره کرده و گفت: این نمایشگاه موقعیت خوبی برای نشان دادن توانمندی های داخلی است. در واقع فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران به شمار می رود که بتوانند ظرفیت های موجود را شناسایی کرده و در مورد نوع تولید و سرمایه گذاری خود تصمیم گیری کنند.
وی در پاسخ به خبرنگار اوپکس در خصوص نارضایتی صادرکنندگان از شرایط حمل و نقل دریایی پس از تحریم گفت: به نظر نمی رسد که چنین مشکلی اصولا وجود داشته باشد. ما در سال قبل حدود 44میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشتیم. در واقع بهتر است بگویم که صادرات غیرنفتی ما از ابان به بعد صادرات نیز به روال سابق پابرجاست و مشکلی در این حوزه نداشته ایم.
وی خاطرنشان کرد: صادرات در حوزه فرآورده های نفتی مشکلی ندارد، همچنین نفتکش هاهیچ مشکلی برای حرکت ندارند و به راحتی قبل، رفت و آمد آنها انجام می شود.
کرباسیان همچنین در خصوص وضعیت بیمه نفتکش ها گفت: هم اکنون بیمه های نفت کش ها برقرار است و از طریق شرکت های بیمه ای ایرانی پشتیبانی می شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۱۵
تعداد بازدید : ۳۸۶