تکریم نیروی انسانی شاه‌کلید توسعه سازمان است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: نیروی انسانی مهم‌ترین شاخص‌ توسعه‌یافتگی است و تکریم این شاه‌کلید توسعه جایگاه بسیار والایی در سطوح مختلف سازمانی دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی دیروز سه‌شنبه (۲۱، خردادماه) در دیدار با کارکنان دفتر هماهنگی این شرکت در تهران به نقش مهم نیروی انسانی در تحقق اهداف و برنامه‌های تعیین شده سازمان اشاره کرد و افزود: باید به دور از هر گونه حاشیه و تنش، نگاه امیدبخشی به آینده داشته باشیم و با تمام توان در کنار برنامه‌ریزی هدفمند و منظم افق پیش‌بینی‌شده برای مناطق نفت‌خیز جنوب را تحقق بخشیم.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار دفتر مناطق نفت‌خیز جنوب به عنوان نماینده بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده نفت کشور در تهران از کارکنان این مجموعه خواست با ایجاد و تقویت حس همکاری و مسئولیت‌پذیری و همچنین رعایت نظم و انضباط اداری در درون سازمان و در ارتباط با دیگر نهادها و سازمان‌ها بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اظهار کرد: درباره رسیدگی به درخواست‌های کارکنان این مجموعه مطابق قوانین و مقررات، پیگیری و اقدام‌های مقتضی انجام خواهد شد.
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۳۴
شانا |
تعداد بازدید : ۲۷۴