پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی دریایی و صنایع فراساحل آسیا (SeaAsia Expo 2019)

اعضاء محترم اتحادیه

با سلام؛
احتراماً به استحضار می رساند پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی و صنایع فراساحل آسیا SeAsia Expo 2019 با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران وحمایت وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ها، اتحادیه ها و سندیکاهای بخش خصوصی به مناسبت روز جهانی دریانوردی از تاریخ 3 الی 5 شهریور ماه سال 1398 در محل نمایشگاه های بین المللی مصلی تهران با حضور شرکت ها، سازمان ها و کارآفرینان برتر و امکان ارائه ایده ها و طرح ها، جذب سرمایه گذاری و بازار فروش بالقوه برگزار می گردد.
در دوره گذشته، نمایشگاه در فضایی بالغ بر 14000 مترمربع و باحضور 168 شرکت از کشورهای ایران ، ترکیه، روسیه، هند و چین و با حضور هیئت های اقتصادی بلند پایه از کشورهای بلغارستان، اسپانیا، روسیه، سنگال، ساحل عاج، بنگلادش، یونان و نماینده اکو ( Eco ) و 9856 بازدید کننده تخصصی برگزار گردید. این نمایشگاه فرصت طلایی جهت دسترسی به پروژه های کلان دریایی کشور و ارائه خدمات و دستاوردها و تبادلات دانش نوین حوزه دریایی توسط شرکت های داخلی و خارجی با برگزاری کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی نسبت به ارائه راهکارها و برنامه های موثری جهت تقویت صنعت دریایی و دریانوردی کشور می باشد .
از برنامه های ویژه این نمایشگاه جلسات B2B و Gap Business با حضور شرکت های داخلی و شرکت های آسیایی، برگزاری کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در دریا، برگزاری استارتاپ ویکند دریایی شو و برگزاری کارگاه های آموزشی توسط دانشگاه ها و موسسات عالی می باشد .
لذا نظر به جایگاه ویژه برگزاری این نمایشگاه و حضور مقامات ارشد لشگری و کشوری، وزرا، نمایندگان مجلس، سفرا و رایزنان اقتصادی کشورهای خارجی و روسای اتاق های بازرگانی و مدیران بخش خصوصی و برگزیدگان پیشرو در صنعت دریایی فراساحل ایران و آسیا به جهت حضور در این رویداد تخصصی از آن شرکت معظم جهت مشارکت و حضور موثر در نمایشگاه دریایی و صنایع فراساحل آسیا SeAsia Expo 2019 دعوت به عمل می آید.
در پایان پیرو تفاهمنامه این اتحادیه با دبیرخانه اجرایی نمایشگاه به کلیه اعضاء جهت ثبت نام 20درصد تخیفیف اختصاص خواهد یافت و همچنین جهت ثبت نام با شماره تلفن 22855862 و 09121204624 آقای محمدعلی تماس حاصل فرمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه اتحادیه (آقای ابراهیمی) تماس حاصل فرمایند.

باتقدیم احترام
سعید رفیعی فر

دبیرکل



۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۱۳
تعداد بازدید : ۶۴۲