بلاتکلیفی صادرکنندگان درباره دستورالعمل مالیاتی امسال

بلاتکلیفی صادرکنندگان درباره دستورالعمل مالیاتی امسال
رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه صادر کنندگان باید اظهار نامه‌ مالیاتی خود را تا یک ماه دیگر تسلیم کنند، گفت: این در حالی است که آنها درباره تکالیف سال 97 در این مورد هنوز بلاتکلیف هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محسن جلال‌پور امروز در ششمین جلسه شورای راهبردی توسعه صادرات ایران که در نمایشگاه بین‌المللی ایران برگزار شد،‌ گفت: صادر کنندگان درباره تکالیف سال 97 بلاتکلیف هستند در حالی که باید تا یک ماه دیگر اظهارنامه‌های مالیاتی خود را ارائه دهند و در این شرایط هنوز دستورالعملی به آنها ابلاغ نشده است.

رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران بیان داشت:باید مشخص شود تا با توجه به تغییرات متعدد دستورالعمل‌ها در سال گذشته صادر کنندگان اظهار نامه مالیاتی خود را تنظیم کنند.

وی بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود صادرات محصولات کشاورزی در سال جاری تا دو و نیم میلیارد دلار امکان صادرات داشته باشد در حالی که این دو و نیم میلیارد دلار آنطور که باید به چرخه اقتصادی کشور باز نمی‌گردد زیرا این محصولات یا صادر نمی‌شود یا توسط افرادی صادر می‌شود که ممکن است اهمیتی به بازگشت ارز حاصل از صادرات ندهند.
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۴۳
تعداد بازدید : ۴۰۲