برای بهتر شدن کسب و کار از نمایندگان دولت در اتاق بازرگانی استفاده نشد

برای بهتر شدن کسب و کار از نمایندگان دولت در اتاق بازرگانی استفاده نشد
نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: نمایندگان بخش دولتی در اتاق‌های بازرگانی یک حضور میرا داشته‌اندو ما هم در اتاق‌های بازرگانی سازوکاری طراحی نکرده‌ایم که از ظرفیت‌های این افراد برای بهبود فضای کسب و کار بهره بگیریم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حسین سلاح‌ورزی امروز در سومین جلسه از نهمین دوره هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: حضور 20 نفر از نمایندگان دولت در هیأت نمایندگان اتاق‌های بازرگانی قطعا انگیزه محکمی دارد که قانونگذار آن را مصوب کرده است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت:این افراد بدنه اصلی سیاست‌گذاری مسائل اقتصادی کشور هستند، در حالی که حضور نمایندگان بخش دولتی در اتاق‌های بازرگانی یک حضور میرا بوده و ما هم در اتاق‌های بازرگانی سازوکاری طراحی نکرده‌ایم که از ظرفیت‌های این افراد برای بهبود فضای کسب و کار بهره بگیریم.

در ادامه محمدرضا انصاری نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: اتاق تهران امروز به لحاظ اثرگذاری در جریانات اقتصادی کشور مهیا است اما اینکه چقدر بتوانیم اثرگذار باشیم دو وجه دارد.یکی اثرگذاری ما به عنوان اتاق و دیگری اثرگذاری حاکمیت مؤثر است.

وی گفت:‌ باید از ظرفیت‌هایمان به صورت منسجم و سازمان یافته استفاده کنیم و باید بسیاری از ملاحظات را در شرایط فعلی کنار بگذاریم و آنچه که فکر می‌کنیم به نفع کشور است را مطرح کنیم.
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۱۰
تعداد بازدید : ۳۴۴