فراخوان انتخاب واحدهای صنعتی و معدنی نمونه سال 1398

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران طی فراخوانی از آغاز فرآیند انتخاب واحدهای صنعتی و معدنی نمونه سال 1398 خبر داده است.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در این فراخوان که نسخه‌ای از آن برای اتاق بازرگانی تهران ارسال شده است، خواهان اطلاع‌رسانی و مشارکت فعالان اقتصادی در شناسایی الگوهای موفق در عرصه صنعت و معدن برای معرفی آنان به عنوان صنعتگر نمونه در روز صنعت و معدن شده است.

در این فراخوان آمده است:

به اطلاع کلیه بنگاه‌های صنعتی و معدنی استان تهران می‌رساند، در راستای ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صنعت و معدن در نظر است، نسبت به شناسایی الگوهای موفق در عرصه صنعت و معدن و معرفی آنان به عنوان صنعتگر نمونه، بهره‌بردار نمونه معدن، مکتشف نمونه (دارای گواهینامه کشف) و پیشکسوت نمونه معدن برگزیده سال 1398 استان تهران در روز صنعت و معدن اقدام گردد.

متقاضیان حضور در این رقابت می‌توانند ضمن تکمیل فرم‌های مربوطه به همراه مستندات قید شده ذیل و ارسال به دبیرخانه مراسم در سازمان صنعت، معدن  و تجارت اقدام نمایند. لازم به ذکر است که آخرین مهلت پذیره‌نویسی تا پایان روز 10 تیرماه سال جاری است. شماره تلفن 83211356 برای کسب اطلاعات بیشتر، آماده پاسخگویی است.

 

 

۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۷:۵۸
تعداد بازدید : ۲۱۶