بریتانیا به دنبال احداث نخستین کراکر اتان قاره سبز

شرکت وود بریتانیا به تازگی قراردادی را با شرکت پتروشیمی اینئوس برای ساخت یک واحد هیدروژن زدایی پروپان و نخستین واحد کراکر گاز اتان اروپا امضاء کرد.
به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی هیدروکربن انجینییرینگ (hydrocarbonengineering)، شرکت وود (Wood) بریتانیا به تازگی قراردادی را با شرکت پتروشیمی اینئوس (Ineos) برای ساخت یک واحد هیدروژن زدایی پروپان (PDH) و نخستین واحد کراکر گاز اتان اروپا ظرف 20 سال گذشته امضاء کرد.
وود به عنوان شریک مدیریت برنامه (program management partner) در مدت اجرای پروژه و ناظر اجرایی مجموعه پتروشیمی جدید در آنتورپ بلژیک، برگزیده شد.
این قرارداد که به زودی عملیاتی می شود، تحت نظارت تیمی از متخصصان حوزه های مختلف این شرکت که در ریدینگ (Reading) بریتانیا و سایت آنتورپ حضور دارند، به مرحله اجرا درمی آید.
دیو استوارت، مدیر عامل شاخه مدیریت سرمایه شرکت وود در اروپا، آفریقا، آسیا و استرالیا می گوید: بسیار خشنودیم که در اجرای این طرح توسعه ای راهبردی برای صنعت پتروشیمی اروپا، با اینئوس همکاری داریم.
او ادامه داد: قابلیت شناخته شده وود در حوزه مدیریت پروژه های بزرگ مقیاس و کلان و سابقه ارائه خدمات مهندسی، تدارکات و ساخت و ساز در سطح جهانی، ما را قادر می سازد تا این تاسیسات عظیم را راه اندازی کنیم.
استوارت افزود: واگذاری قرارداد اخیر، ضمن افزودن به پورتفولیوی پتروشیمی وود در سطح قاره سبز، نشانی از تعهد ما به توسعه فعالیت های پتروشیمی به کمک تجربه و دانش مهندسی شرکت وود مطابق نیاز مشتریان در حوزه های ساخت، طراحی، راه اندازی و بهبود فعالیت های پالایشی و پتروشیمی است.
۱۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۱۳
تعداد بازدید : ۲۲۶