معرفی سرکار خانم صدیقه سعیدی شندی کاندید هیات مدیره دور نهم اتحادیه

معرفی سرکار خانم صدیقه سعیدی شندی کاندید هیات مدیره دور نهم اتحادیه

سرکار خانم صدیقه سعیدی مدیر عامل شرکت آرمیتیس پرشیا:

 

اینجانب صدیقه سعیدی فعالیت تجاری خود را ابتدا از سال 1378 به همراه همسرم جناب آقای تقی حسین زاده که مسئول دفاتر تجاری خارج از کشور وزارت بازرگانی ایران در شرق آفریقا بود آغاز کردم . وظیفه ایشان ایجاد ارتباط بین بازرگانان ایرانی و آفریقایی بود تا سطح روابط اقتصادی افزایش یابد . لذا بدین منظور طی مدت زمان مدیریت ایشان حداقل 6 نمایشگاه بین المللی تجاری در شرق آفریقا برگزار شد که در آن انواع کالاهای ایرانی معرفی گردید و البته حجم مبادلات از 2 میلیون دلار به 45 میلیون ارتقاء پیدا کرد.

پس از انحلال دفاتر بازرگانی خارج از کشور و محول کردن این وظیفه به رایزن بازرگانی وزارت امور خارجه در سال 1384 ، اینجانب و همسرم به علت نیمه کاره ماندن بسیاری از پروژه ها در آفریقا و از طرفی ایجاد سابقه خوبی که بین ما و خریداران آفریقایی وجود داشت  ، تصمیم گرفتیم با تشکیل شرکتی در کنیا و از طرفی ثبت شرکت آرمیتیس پرشیا در ایران روابط خود را با تجار آفریقایی ادامه داده و مستقل از دولت به صورت کاملا خصوصی و شخصی کسب و کاری را در این کشور راه اندازی کنیم .

شرکت آرمیتیس پرشیا به همین منظور تشکیل شد و تامین کننده کالاهای مورد نیاز شرکت های آفریقایی بسیاری بوده است . طی این مدت کالاهایی همچون روغن پایه ، قیر ، اسلک ، وکس ، وازلین و ........... به کنیا و همچنین دیگر کشورهای منطقه  از جمله  تانزانیا ، جیبوتی ، کنگو ، سومالی ، سودان جنوبی ، اوگاندا ، اتیوپی ، روآندا ، بوروندی ، سیرالئون ، مجموعه جزایر کوموروس ، زامبیا ، موزامبیک ، لیبریا و حتی آفریقای جنوبی بوده است .

شرکت آرمیتیس پرشیا مفتخر است که طی این مدت به عنوان یک شرکت خوشنام در ایران و منطقه شرق آفریقا فعال بوده  و افتخاردارد که به مدت چندین سال در زمان مدیریت جناب آقای مهندس شاهین نماینده شرکت معظم نفت جی در کنیا بوده و قیر ایران را به این منطقه معرفی نموده است .

اینجانب به عنوان مالک و مدیریت عامل شرکت آرمیتیس پرشیا مفتخرم که جهت رشد و تعالی مجموعه  برای تولید قیر نیز اقدام کردم و شرکتی دیگر به نام ریونیز پالایش آرتان را در بندعباس راه اندازی نمودم که البته پس از مدتی به علت تمایلم برای تمرکز بر حرفه اصلی خود که بازرگانی بین المللی بوده است آن را به دیگران واگذار نمودم  .

ما در کنیا با داشتن انبار ، تعداد بسیاری کامیون ، دفتر و دیگر امکانات یک شبکه مویرگی در توزیع قیر فراهم کردیم و طی بیست سال گذشته تلاش بسیاری برای حفظ ارزش کالای ایرانی در آفریقا نموده ایم.

برنامه های اینجانب جهت حضور در هیئت مدیره اتحادیه به شرح ذیل می باشد:

- فعال کردن کمیسیون بازرگانان از طریق جذب بازرگانان داخل و بیرون اتحادیه

- ارتقاء سطح اتحادیه به منظور و مقصود اصلی آن که صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی است

- کمک به صادرکنندگان و بازرگانان برای رساندن صدای آنها به راس هرم اتحادیه که هیئت مدیره می باشد.

- تلاش برای همکاری بیشتر و مشارکت بازرگانان در تصمیم گیری ها با ایجاد واحدهای مشاوره، اطاق فکر و استفاده از نظر پیشکسوتان

- تلاش برای کادر سازی و پرورش نیروهای جوان و خوش فکر از طریق همراه کردن آنها در جلسات و کمیسیون ها 

 

۲۲ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۲۱
تعداد بازدید : ۱,۵۱۶