معرفی جناب آقای علیرضا کریمی رحمت آبادی کاندید هیات مدیره دور نهم اتحادیه

معرفی جناب آقای علیرضا کریمی رحمت آبادی کاندید هیات مدیره دور نهم اتحادیه

جناب آقای علیرضا کریمی رحمت آبادی عضو هیئت مدیره شرکت روغن موتور پردیس


اینجانب علیرضا کریمی رحمت آبادی، از سال 1368 مفتخر به همکاری در صنعت فرآورده‌های نفتی می‌باشم. بنده، فعالیت خود را با مدیریت واحدهای تعویض روغن و عمده فروشی فرآورده‌های نفتی در زمینه روانکارها آغاز نمودم. اگرچه در زمان مدیریت واحدهای عمده فروشی بسیار موفق عمل نمودم و از فروشندگان بنام زمان خود بودم، اما همواره آرزوی تأسیس یک واحد صنعتی را داشتم. علاقه ذاتی و احساس مسئولیت شهروندی اینجانب به حفظ محیط زیست از یک سو و کیفیت نامطلوب محصولات پالایش مجدد عرضه شده تا آن زمان در این حیطه از سوی دیگر، من را برآن داشت تا درصدد راه‌اندازی یک واحد صنعتی پالایش مجدد روغن‌های کارکرده برآیم. لذا عزم خود را جزم نمودم تا با بهره‌گیری از یک تیم متخصص و با تجربه، یکی از اصولی ترین سیستمهای پالایش مجدد در زمان خود را در شهرستان رفسنجان احداث کنم. به یاری خداوند متعال، این مجموعه از سال 1383 فعالیت خود را با تولید انواع روانسازها آغاز کرد و انگیزه و همت ما در کنار تعهد مستمر به حفظ کیفیت راه ورود به بازارهای صادراتی را در سال 1384 برای ما گشود. از افتخارات جمع روغن موتور پردیس کسب صادرکننده نمونه استانی باشیم و به دریافت جایزه‌ی بین المللی کیفیت از پاریس نائل آییم.
شایان ذکر است به منظور ارتقای سطح کیفی و توان تولیدی کارخانه، مطالعات ما از سال 1390 برای به روز رسانی و افزایش ظرفیت تولید کارخانه با بهره‌گیری از به روزترین سیستمهای روز دنیا آغاز شد و قرارداد تأمین سیستمی نوین، با حداقل ضایعات و حداکثر خروجی در سال 1392 منعقد شد و از سال 1394 به بهره برداری رسید. به یاری حق و تلاش دلسوزانه تیم بزرگ شرکت روغن موتور پردیس، علی رغم فشارهای اقتصادی کمرشکن در این دوران، ما به فعالیت خود با موفقیت ادامه می‌دهیم و در اندیشه توسعه و تصاحب بازارهای بیشتر، گام های خود را محکم تر برمی‌داریم. بر باور بنده، آنچه به موفقیت یک شرکت می‌انجامد، استفاده از راهبردها، دانش و تجربه‌ی یک تیم متخصص و متعهد است، لذا بنده تمام سعی خود را بر این گماشتم که رویکرد تیمی، ارزش قائل شدن برای نظرات افراد مسئول، بهره گیری از انتقادات و پیشنهادات و در نهایت حفظ منافع جمعی را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهم.
از آنجا که صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از صنایع بنیادی کشور عزیزمان می‌باشد و بر کسی پوشیده نیست که این صنعت مهم همواره با مسائل و مشکلات عدیده‌ای بواسطه ی تحریم های خارجی و موانع داخلی روبرو بوده است، بنده با تجربه ی سی ساله ی خود در صنعت تولید، توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی ( روانسازها) و گذراندن بحران های بزرگ ناشی از تحریم، تورم و نوسانات قیمت نفت، آرزو دارم تا بتوانم به عنوان عضوی کوچک اما با انگیزه برای چاره اندیشی جمعی جهت پیشبرد اهداف فعالین دلسوز این صنعت نقش ایفا کنم . همان گونه که استحضار دارید، در شرایط اقتصاد مقاومتی با افرادی که تجربه‌ی مقاومت در سختی ها را داشته اند می‌توان به رونق تولید رسید. به امید آن که با استفاده از تجارب ارزنده ی اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی بتوانیم ضمن حمایت از تولید کنندگان داخلی و صادرکنندگان پرچم کشور عزیزمان را در سرزمین های دور همچنان به اهتزاز درآوریم.

" برنامه پیشنهادی "
اینجانب علیرضا کریمی رحمت آبادی، با سی سال تجربه در امر تولید، صادرات، توزیع و پخش فرآورده های نفتی، امیدوارم با عضویت در هیئت مدیره ی این اتحادیه، بتوانم نقش موثری را در همکاری و رایزنی با سایر اعضای هیئت مدیره اتحادیه در موارد زیر ایفا نمایم:
• رفع مشکلات صادرات
• رایزنی در مورد مسائل گمرکات
• رفع مشکلات امور مالیاتی اعضای محترم
• شناسایی بازارهای هدف جایگزین در شرایط تحریمی
• شناسایی و معرفی سیستمهای پالایش مجدد نوین

به امید آن که با یاری خداوند متعال و اتحاد با یکدیگر، بتوانیم گامی موثر برای پیشرفت کشور و ارتقای تولیدات داخلی در شرایط بحرانی اکنون برداریم.



























۲۲ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۱۵
تعداد بازدید : ۹۶۵