برخی هجمه‌ها به وزیر نفت از سوی حواریون بابک زنجانی است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شخصی مانند بابک زنجانی در داخل کشور دوستان و حواریونی دارد که وقتی زنگنه از فسادهای اقتصادی این شخص صحبت می‌کند مورد حمله آنها قرار می‌گیرد.
الیاس حضرتی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، هجمه‌های چند ماه گذشته به وزیر نفت را سیاسی دانست و گفت: ظاهرا مخالفان وزیر نفت ماموریت دارند هر از چندگاهی انتقادهایی نسبت به وی انجام دهند یا تخریب‌هایی به عملکرد وزارت نفت داشته باشند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنگنه در وزارت نفت فعالیت‌های بزرگی انجام داده که همه آنها هم اکنون نیز ادامه دارد، افزود: از ابتدای دولت تدبیر و امید و با ورود زنگنه به وزارت نفت، ایران همیشه در میان سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) با قدرت ظاهر شده و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است، حتی کشوری مانند عربستان سعودی نیز به قدرت ایران در این سازمان پی برده است.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معتقدم وزیر نفت اراده خود را که همان اراده ملت ایران در اوپک است به نوعی دیکته کرده که از نظر من موفقیت بزرگی است.

قدرت دیپلماسی نفتی ایران را مرهون زنگنه هستیم

حضرتی با اشاره به اینکه قدرت دیپلماسی نفتی ایران را هم‌ردیف و حتی قوی‌تر از دیپلماسی سیاست خارجی می‌دانم، عنوان کرد: وزارت نفت در بسیاری از عرصه‌ها از جمله اقتدار در اوپک، مسئولیت‌های اجتماعی، خودکفایی در تولید بنزین باکیفیت، بهره‌برداری از فازهای مختلف پارس‌جنوبی و ... موفقیت‌هایی داشته که باید بیش از این رسانه‌ای شوند.

برخی هجمه‌ها به وزیر نفت از سوی حواریون بابک زنجانی است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شخصی همانند بابک زنجانی در داخل کشور دوستان و حواریونی دارد که وقتی زنگنه از فسادهای اقتصادی این شخص صحبت می‌کند به وی حمله می‌کنند.
۲۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۰۲
تعداد بازدید : ۲۸۲