تغییر نام پتروشیمی مبین به مبین انرژی خلیج فارس

شرکت «پتروشیمی مبین» در سال گذشته با ثبت رشد 75 درصدی، به ازای هر سهم 1673 ریال سود ساخت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از روند بورس امروز، مدیر عامل پتروشیمی مبین در مجمع عنوان کرد:پتروشیمی مبین به تنهایی نیازهای بیش از ۴۰ درصد از پتروشیمی های کشور را تامین می کند.

وی می گوید: پتروشیمی مبین دارای ۱۸ گواهینامه معتبر و ایزوهای مختلف است.دارای گواهینامه سبز اروپا برای اقدامات زیست محیطی و همچنین گواهی ۱۰ سال عدم آلایندگی به تایید سازمان حفاظت از محیط زیست می باشد.

مدیر عامل پتروشیمی مبین خاطرنشان کرد:در سال گذشته با تلاش‌های انجام شده، ساعات توقف واحدهای پتروشیمی ناشی از اختلال خدمت‌رسانی واحدهای یوتیلیتی به اندازه ۹۰ ساعت کاهش یافت.از آنجاکه مبین سهم ۴۴ درصدی در تولید مجصولات پتروشیمی کشور را دارد، تقربیا از سایر رقبا در جایگاه ایمنی ایستاده است.عدم بهره‌برداری کامل از پتروشیمی دماوند بعنوان رقیب مبین، سبب شد تا مشتریان قرارداد ۲۵ ساله برای خرید یوتیلیتی از مبین امضا کنند.

وی افزود: بویلر ۳۵۰ تنی که نقش مهمی در فرآیند شیرین‌سلزی آب دریا دارد، تا سه ماه آینده به مبین انتقال و نصب خواهد شد.تغییر متریال لوله‌های انتقال آب دریا به حوضچه‌ها از مهمترین پروژه‌های در حال انجام است.سر و ‌سامان دادن به انبار بزرگ این مجموعه که بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان کالا در آن وجود دارد که بیش از ۱۰ سال است که بصورت راکد در این انبار بلاتکلیف اند.

پتروشیمی مبین با تغییر نام به مبین انرژی خلیج فارس و تصویب این موضوع در مجمع امروز، در تلاش است تا با تغییر موضوع فعالیت و خارج شدن از گروه پتروشیمی‌ها، نرخ خوراک خود را به ۱۳۰ تومان کاهش دهد.

لازم به ذکر است که بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان مواد اولیه تولید در انبار شرکت پتروشیمی مبین موجود است. پاداش هیات مدیره ۳۵۰ میلیون تومان و در پایان ۱۵۰ تومان به ازای هر سهم تقسیم شد.
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۱۲
تعداد بازدید : ۴۵۴