تولید ایمن و پایدار مهمترین اولویت شرکت ملی نفت ایران است

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید ضمن بازدید از شرکت زاگرس جنوبی گفت: تولید ایمن و پایدار مهمترین اولویت نفت است که در مجموعه نفت مناطق مرکزی و به ویژه زاگرس جنوبی به خوبی محقق شده است.
به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی نفت ایران، فرخ علیخانی در بازدید از شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، با اشاره به جایگاه روحیه و تفکر علمی و خلاقیت به عنوان پیش شرط های توسعه صنعتی، این شرکت را به جهت دارا بودن نیروهای متخصص و جوان، شایسته این عنوان دانست.

وی با تبیین جایگاه و فعالیت های صورت گرفته در شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به عنوان یک شرکت پیشرو، گفت: فعالیت های انجام گرفته، نشان دهنده جاری بودن روح دانش، تفکر، نوآوری و اعتماد به نفس در این شرکت است.

علیخانی پس از بازدید میدانی از محل حفر چاه های توسعه‎ای میدان نفتی سعادت‎آباد در نشستی صمیمی با مجموعه مدیران شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و نفت و گاز زاگرس جنوبی با اظهار رضایت از اقدامات انجام گرفته در این شرکت، گفت: تولید ایمن و پایدار مهمترین اولویت شرکت ملی نفت ایران است که در مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و به ویژه زاگرس جنوبی به خوبی محقق شده است.

علیخانی با اشاره به شرایط خاص کشور و لزوم وحدت رویه و تعامل و همفکری ساختاری و سازمانی، هم افزایی فکری و عملی را به عنوان یک عامل فرهنگی در تامین منافع سازمان ها و متعاقب آن کشور برشمرد و اظهار کرد: هم افزایی به عنوان یک عنصر فرهنگی باعث و بانی همدلی و همفکری است و نقش بی بدیلی در تعالی سازمان به عهده دارد و رویکرد مناسبی برای توسعه همه جانبه کشور فراهم می سازد.

وی افزود: امروز مهمترین ماموریت مدیران تبدیل نوآوری های فردی به نوآوری های سازمانی است. اگر تا پیش از نیمه دوم قرن بیستم شاخص کارآیی به عنوان وجه تمایز شرکت ها محسوب می شد امروزه خلاقیت و نوآوری و ایده های جدید است که مزیت رقابتی را به همراه دارد.

علیخانی با تاکید بر ضرورت توانمندسازی منابع انسانی و استفاده حداکثری از توان و ظرفیت کارکنان، گفت: خوشبختانه زاگرس جنوبی از نیروی انسانی جوان، زبده و توانمندی برخوردار است که موفق شده اند ماموریت تولید نفت و گاز خود را در شرایط ایمن و پایداری نگهدارد.

وی استقرار سیستم یکپارچه مدیریت دارایی های فیزیکی در شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی را از دیگر الزامات تولید برشمرد و تاکید کرد: هدف از اجرای سیستم مدیریت دارایی‎های فیزیکی، بهینه‎سازی روابط، ریسک، کارایی و کاهش هزینه است که بر اساس الزام‎های این هرم، انتخاب سیاست‎های پیشگیرانه و اقدام‎های تعمیراتی برنامه‎ریزی می شود.
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۲۴
تعداد بازدید : ۴۱۵