زنگنه: برنامه وزارت نفت در بخش استارتاپ‌ها نیمه دوم امسال عملیاتی می‌شود

زنگنه: برنامه وزارت نفت در بخش استارتاپ‌ها نیمه دوم امسال عملیاتی می‌شود
وزیر نفت دو دلیل برای بازدیدش از نمایشگاه الکامپ عنوان کرد و گفت: وزارت نفت برای بخش استارتاپ‌ها که ان شاء‌الله نیمه دوم امسال عملیاتی می‌شود، برنامه مفصلی دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از خبرنگار شانا، بیژن زنگنه عصر امروز (شنبه، ۲۹ تیرماه) در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) و نمایشگاه رونق تولید و ساخت داخل درباره دلیل حضور خود در این نمایشگاه اظهار کرد: دو دلیل وجود داشت، نخست، مربوط به بخش رونق تولید با تمرکز بر بخش‌ ساخت تجهیزات و قطعات بود که نمونه بزرگ‌تر و کامل‌تر آن را در حوزه نمایشگاه نفت امسال که اردیبهشت ماه برگزار شد، داشتیم و دلیل دیگر آن آشنایی بیشتر با استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها بود.

وی با بیان اینکه وزارت نفت برنامه مفصلی برای این بخش (استارتاپ) دارد که ان‌شاء‌الله نیمه دوم سال عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: مقدمات مربوط به بخش استارتاپ هم‌اکنون در معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت در حال آماده شدن است و زمین و امکانات آن هم تخصیص داده شده و در حال سازماندهی آن هستیم که کار بزرگی در حوزه «ری» است.

وزیر نفت ادامه داد: در واقع مجموعه‌ای در منطقه عمومی ری به عنوان پارک فناوری و توسعه استارتاپ‌ها تاسیس می‌شود.

وی تاکید کرد: آشنایی بیشتر با فعالیت‌های مربوط به بخش استارتاپ و شتاب‌دهنده دیگر هدف من از بازدید امروز بود تا در این بخش تصمیم‌های درست و نتیجه‌بخشی داشته باشم.

زنگنه در حضور بیش از یک ساعته خود در دو نمایشگاه یاد شده از سالن ۳۸B که به رونق تولید و ساخت داخل اختصاص داشت و همچنین از سال ۷ و ۸ و ۹ که مربوط به بخش استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها بود، بازدید کرد.
۳۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴
تعداد بازدید : ۴۲۳