پتروشیمی نوری مشکلی بابت تامین خوراک ندارد

پتروشیمی نوری مشکلی بابت تامین خوراک ندارد
مدیرعامل پتروشیمی نوری گفت: ما هیچ مشکلی از لحاظ تأمین خوراک نداریم، 229 هزار تن در سال 1397 بنزین از پتروشیمی جم گرفته شده که محصولات خودمان را به 3 صورت می فروشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از بورس امروز، تقی صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری در مورد مساله خوراک شرکت‌های پتروشیمی می‌گوید: به طور کلی یکی از مشکلات بزرگ مجتمع های بزرگ پتروشیمی که با ظرفیت کامل کار نمی کنند کمبود خوراک است.

وی با اشاره به برنامه‌های این شرکت در خصوص تامین خوراک می‌افزاید: خوشبختانه ما با برنامه ای که اجرا کرده ایم، خودمان را به ۱۳ پالایشگاه پارس جنوبی وصل کردیم که سه نوع از این پالایشگاه ها خوراک اصلی ما را تأمین می کنند.

مدیرعامل پتروشیمی نوری با تاکید بر اینکه ما هیچ مشکلی از لحاظ تأمین خوراک نداریم اظهار می‌کند: حدود ۲۲۹ هزار تن در سال ۱۳۹۷ بنزین از پتروشیمی جم گرفته شده که محصولات خودمان را به ۳ صورت می فروشیم.

تقی صانعی با اشاره به راه‌هایی که این شرکت برای کسب موفقیت طی کرده می‌گوید: یک مورد بحث هوش صادراتی است. مورد دوم بحث فروش مجتمعی است که محصولات با خط لوله به پتروشیمی های پارس و جم ارسال می شود . مورد سوم بحث فروش در بورس کالا و بروس انرژی است.

برنامه های آینده شرکت پتروشیمی نوری
پروژه شیرین سازی برش سنگین
پروژه بازیافت گازهای فلر و تولید سولفات آمونیوم
استقرار ساختار PSM
استقرار ISO27000
استقرار ساختار مدیریت استراتژیکی
۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۱۴
تعداد بازدید : ۳۸۴