مصوبات مجمع عمومی عادی سالانه اتحادیه سال 1398 و انتخاب هیئت‌رئیسه اتحادیه دوره نهم

اعضاء محترم اتحادیه

با سلام،
احتراماً با عنایت به برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه اتحادیه در روز سه‌شنبه مورخ 98/04/25، مصوبات به شرح ذیل اعلام می‌گردد:
 روزنامه دنیای اقتصاد به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های اتحادیه تعیین شد.
 تعیین میزان ورودیه به روال گذشته به هیئت‌مدیره اتحادیه تفویض و حق عضویت سالیانه با 20 درصد افزایش برای سال 1398 تعیین و تصویب گردید.
 مجمع پس از استماع گزارش‌های فوق‌الذکر و استماع نظرات مخالفین و موافقین و طرح سؤالات از سوی اعضاء و ارائه پاسخ لازم از سوی هیئت‌مدیره، گزارش عملکرد اجرایی و مالی هیئت‌مدیره و تراز منتهی به 1397/12/29 را تصویب کرد
 با رأی‌گیری به‌عمل‌آمده به‌صورت کتبی آقایان سید ابوالقاسم هاشمی، سید حمید حسینی، رضا فخاری، احسان باقریان شامیر، فرزان گلچین، وحید شیخی و خانم صدیقه سعیدی به‌عنوان اعضاء اصلی هیئت‌مدیره و آقایان بابک اجلال نوبریان و احمد احسانی به‌عنوان اعضاء علی‌البدل هیئت‌مدیره برای مدت دو سال انتخاب شدند.
 همچنین آقای نیما اسلامی به سمت بازرس اصلی و آقای سینا رضایی مقدم دوست به سمت بازرس علی‌البدل برای مدت یک سال انتخاب شدند.

در این رابطه به آگاهی می‌رساند، بر اساس تصمیم هیئت ‌مدیره مورخ 98/05/07، آقای سید ابوالقاسم هاشمی به‌عنوان رئیس هیئت ‌مدیره، آقای فرزان گلچین به‌ عنوان نایب‌رئیس هیئت ‌مدیره و آقای سیدحمیدحسینی به عنوان سخنگوی هیئت مدیره و نماینده اتحادیه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران انتخاب شدند. همچنین آقای سعید رفیعی فر نیز از سوی هیئت‌مدیره محترم دوره نهم در سمت دبیرکلی اتحادیه ابقا شده و قبول مسئولیت نمودند.

با تقدیم احترام
دبیرخانه اتحادیه


۷ مرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۴۷
تعداد بازدید : ۴۲۶