بحرینی مدیرعامل نفت پاسارگاد شد

بحرینی مدیرعامل نفت پاسارگاد شد
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با صدور حکمی امیرحسین بحرینی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولیدکننده قیر خاورمیانه منصوب کرد.
به گزارش اپکس به نقل از شرکت نفت پاسارگاد، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) امیر حسین بحرینی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نفت پاسارگاد منصوب کرد.

بحرینی پیشتر مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی پتروناد، رئیس هیات مدیره و مدیر کارخانجات شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز و از مدیران اسبق شرکت پتروشیمی شازند بوده است که در سال ۹۰ نیز به عنوان کارآفرین برتر صنعت مهندسی شیمی و پلیمر کشور معرفی شد.

شرکت نفت پاسارگاد با دارا بودن 6 کارخانه تولید قیر در سطح کشور بزرگترین تولید کننده قیر خاورمیانه است این مجموعه نفتی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک در بین ١٠ شرکت تولید کننده قیر جهان قرار بگیرد.

به گزارش پانا نیوز، شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولید کننده قیر در خاورمیانه، برای نخستین بار در جهان موفق به تولید تجاری و صادرات قیر بیتوپک به عنوان یک محصول نفتی پاک و زیست محیطی شد.

شرکت نفت پاسارگاد با در اختیار داشتن 6 کارخانه قیرسازی در پالایشگا‌ه‌های تهران، تبریز، اراک، شیراز، آبادان و بندرعباس و دو پایانه صادراتی بندرعباس و بوشهر از ظرفیت تولید و عرضه بیش از 2.5 میلیون تن انواع قیر و فرآورده‌های قیری را براساس نیاز مشتریان داخلی و صادراتی برخوردار است.

بر این اساس به منظور برای قرار گرفتن در میان 10 شرکت برتر تولیدکننده قیر در جهان اقدام به تولید انواع فرآورده‌های قیری اصلاح شده، امولسیون‌های قیری و بسته بندی‌های جدید کرده است.

این مجموعه نفتی همزمان با اجرای پروژه‌های افزایش ظرفیت تولید و ذخیره سازی و نوسازی واحدهای تولیدی با وجود دریافت گواهینامه‌های و استانداردهای لازم محصول و لوح‌های تقدیر و نشان‌های مختلف، برنامه‌های گسترده‌ای برای بهبود کیفیت محصولات، حذف و یا کاهش اثرات مخرب زیست محیطی و ارتقا استانداردهای تولید محصولات را در دست اجرا دارد.

قیر بیتوپک یک تکنولوژی جدید و دوستدار محیط زیست بوده که با بسته بندی گریدهای مختلف قیر، با تسهیل در قابلیت‌ جابجایی ضمن صرفه جویی در هزینه‌های حمل و انرژی استفاده آسانتر از محصول را برای مصرف کنندگان نهایی فراهم می‌کند.
۱۷ آبان ۱۳۹۱ ۰۰:۱۱
تعداد بازدید : ۲,۰۳۶