شرکتهای دولتی هم نفت را نقدی بخرند

شرکتهای دولتی هم نفت را نقدی بخرند
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از فروش نسیه و مشکلات نقدینگی شرکت ملی پخش نفتی به عنوان یکی از دغدغه‌های رئیس جمهور یاد کرد و گفت: فروش سوخت و فرآورده نفتی به صورت نسیه و اعتباری به شرکت‌های دولتی متوقف می‌شود.

به گزارش مهر، علیرضا ضیغمی امروز در مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت پالایش و پخش فرآورده های نفتی با تاکید بر اینکه سیاست وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی فروش نقد فرآورده های نفتی به مشترکان و مصرف کنندگان است، گفت: بر این اساس از این پس حتی به شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی سوخت نسیه داده نمی‌شود.

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با تاکید بر اینکه از این پس سوخت و فرآورده نفتی نسیه به مصرف‌کنندگان عمده عرضه نخواهد شد، تصریح کرد: با فروش نقدی سوخت مایع مشکلات نقدینگی مشکل نقدینگی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مرتفع می شود.
معاون وزیر نفت از نسیه فروش و مشکلات نقدینگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به عنوان یکی از دغدغه های رئیس جمهور یاد کرد و افزود: فروش نقدی سوخت مایع و فرآورده نفتی به ویژه برای سازمان های دولتی اجرا خواهد شد که پیش از این سوخت مورد نیاز خود را به صورت اعتباری دریافت می‌کردند.
این عضو هیات مدیره شرکت ملی پالایش و پخش نفتی با تاکید بر اینکه برخی از سازمان های دولتی منابع حاصل از خرید نسیه سوخت را در جاهای دیگر سرمایه گذاری می کنند، تبیین کرد: دسازمان های دولتی باید خرید نقدی سوخت را جدی بگیرند زیرا حجم بدهی های انباشت حاصل از فروش نسیه سوخت بسیار بالا است.
۲۴ آبان ۱۳۹۱ ۱۸:۲۹
تعداد بازدید : ۱,۰۰۴