نمایشگاه توانمندی‌های ایران با محوریت کرمانشاه در سلیمانیه عراق برگزار می شود

نمایشگاه توانمندی‌های ایران با محوریت کرمانشاه در سلیمانیه عراق برگزار می شود
از 27 بهمن و با حضور 174 شرکت کننده از سراسر کشور؛ نمایشگاه توانمندیهای ایران با محوریت کرمانشاه در سلیمانیه عراق برگزار می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: بدون شک برگزاری باشکوه نمایشگاه سلیمانیه تأثیر بسزایی در افزایش صادرات کشورمان به عراق دارد.

به گزارش روابط عمومی اتاق ایران به نقل از اتاق کرمانشاه، مهندس سید دادوش هاشمی در جلسه ستاد هماهنگی نمایشگاه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران درسلیمانیه عراق که با محوریت استان کرمانشاه برگزار می شود، اظهار داشت: باید تمامی دستگاه های مرتبط  به ویژه سازمان بازرگانی، اتاق بازرگانی، گمرک، هنگ مرزی، دستگاه های امنیتی و انتظامی و... تمامی امکانات وتمهیدات لازم  رابرای برگزاری هر چه باشکوه تر این نمایشگاه و تسهیل در تردد غرفه داران از مرز بیاندیشند.

هاشمی با تاکید بر لزوم نظم و انضباط  غرفه داران و تکریم و احترام  به بازدیدکنندگان در حین برگزاری نمایشگاه گفت: ما به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران باید نهایت تلاش خود را  در همین راستا بکار بگیریم .

اصغر میرزایی رئیس سازمان بازرگانی استان کرمانشاه نیز با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق، گفت: این نمایشگاه از 27 بهمن تا یکم اسفندماه سالجاری در استان سلیمانیه عراق برگزار می گردد.

وی بیان داشت: این نمایشگاه با حضور بیش از 174 شرکت کننده در حوزه های تولیدی، فنی و مهندسی، کشاورزی، برق، الکترونیک وکامپیوتر، مصالح ساختمانی،  نفت و گاز و پتروشیمی، دارویی و بهداشتی و... در  متراژ بیش از 3200 مترمربع برگزار می شود.

میرزایی افزود: ازتعداد 174 شرکت کننده در این  نمایشگاه، 85  شرکت از استان کرمانشاه و 89 شرکت کننده نیز از دیگر استانهای کشور می باشند.

رئیس سازمان بازرگانی استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: تمام هماهنگی‌های لازم با مسئولین عراقی و کنسولگری ایران در سلیمانیه  انجام شده و تاکنون هیچ مشکل خاصی  مشاهده نشده است.

لازم بذکر است اتاق بازرگانی و صنایع و معادن کرمانشاه، شرکت نمایشگاه های بین المللی استان کرمانشاه و شرکت ایدرو از ستون‌های اصلی برگزاری این نمایشگاه بوده اند.

۲۶ بهمن ۱۳۸۹ ۰۹:۵۰
اتاق بازرگانی |
تعداد بازدید : ۱,۲۹۳