اصلاح موارد قانونی جهت انتخاب اعضای هیأت نمایندگان دوره هفتم اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران

در اجرای ماده 13 قانون بازرگانی و صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران مصوب اسفند ماه 1369 و اصلاح موادی از قانون مزبور مصوب پانزدهم آذرماه 1373 مجلس شورای اسلامی مراتب زیر را جهت انتخاب اعضای هیأت نمایندگان دوره هفتم اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران به اطلاع می رساند:

1. تاریخ اخذ رأی روز چهارشنبه چهارم اسفند ماه سال جاری از ساعت 8 صبح لغایت 6 بعد ازظهر خواهد بود .

2. تعداد هیأت نمایندگان اتاق تهران 60 نفر است که به ترتیب ذیل برای مدت چهار سال انتخاب می شوند:

20 نفر به انتصاب وزراء بازرگانی و صنایع و معادن و 40 نفر از بین اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران با ترکیب 20 نفر از بخش بازرگانی ، 16 نفر از بخش صنعت و 4 نفر از بخش معدن می باشند .

3. محل اخذ رأی تهران خیابان شهید مطهری روبروی خیابان سنائی شماره 275 محل سابق اتاق تهران می باشد .

4. اعضای اتاق تهران اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ارائه اصل کارت عضویت معتبرکه تاریخ صدور آن ها از تاریخ 89 /9/4به قبل باشد برای دادن رأی در انتخابات شرکت نمایند .

5. دارندگان کارت حقیقی و حقوقی بایستی رأساً در انتخابات شرکت نمایند و دادن وکالت به عضو دیگر مورد قبول نمی باشد .

6. اعضای حقوقی می توانند برای شرکت در انتخابات یکی از اعضاء هیأت مدیره خود را با ارائه اصل صورتجلسه هیأت مدیره مبنی بر معرفی عضو هیأت مدیره مورد نظر به هیأت اجرائی انتخابات اتاق تهران در روز رأی گیری معرفی نمایند .

7. اسامی داوطلبان نهایی به همراه تصاویر و کد داوطلبی آنان در روز رأی گیری ( چهارشنبه 89/12/4) در حوزه انتخابیه در محل اتاق تهران نصب خواهد شد .

 

اسامی کاندیداهای اتحادیه برای حضور در دوره هفتم هیات نمایندگان اتاق تهران که شرایط انتخاب شدن را دارند به پیوست ارسال می گردد.

 

بدیهی است حضور اعضای محترم با شرایط فوق و رای به همکاران عزیز می تواند ما را در امر ارتباط با مراجع تجاری،‌صنعتی و معدنی کشور هرچه بیشتر کمک نماید.

۱ اسفند ۱۳۸۹ ۰۹:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۱۳۳