شناسایی یک باند بزرگ قاچاق سوخت در اصفهان؛ میلیون‌ها لیتر سوخت کشف و ضبط شد

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از شناسایی یک باند بزرگ قاچاق سوخت خبر داد و گفت: با تلاش‌های جهادی و شبانه روزی یک باند بزرگ قاچاق سوخت که میزان آن به میلیون‌ها لیتر می‌رسد، شناسایی و ده‌ها تانکر آماده‌ قاچاق کشف و ضبط گردیده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدرضا حبیبی در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: مردم که امتحان خودشان را در طول 40 ساله‌ انقلاب در صحنه‌های مختلف به‌خوبی پس داده‌اند و علی رغم ناملایمات که بیشتر از سوی دشمنان به کشور تحمیل شده است، همچنان در صحنه حضور داشته و سختی‌ها را تحمل می‌کنند، به دلیل پایبندی به ولایت فقیه است. از این رو از مسئولان انتظار و توقع دارند که زیر سایه ولایت فقیه و ارزش‌های والا و مقدس انقلاب، خدمت نمایند.

وی افزود: قوه‌ قضاییه نیز در همین راستا برنامه ها و سیاست‌های خود را ترسیم نموده و البته با معدود افراد و مسئولانی که فریب خورده‌ و از این مسیر منحرف می شوند در برخورد کوتاهی نمی کند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان به امید ایجاد شده‌ عمومی از انتصاب ریاست قوه‌ قضاییه اشاره و خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی با تجربه و اشراف کامل به این قوه، نقاط ضعف و قوت را به خوبی می‌شناسند و این بزرگترین امتیاز محسوب می‌شود. لیکن این به معنای نفی خدمات رؤسای پیش از ایشان نیست؛ چرا که خدماتی همچون شوراهای حل اختلاف و خدمات الکترونیک قضایی از قبل آغاز و اکنون با سرعت بیشتر در حال پیگیری، اجرا و تکمیل است.

وی رفع اطاله دادرسی‌ها توأم با دقت را از مهم‌ترین برنامه‌های قوه قضاییه حول محور کسب رضایتمندی بیشتر عموم اعلام و تصریح کرد: در اجرای سیاست‌های قوه‌ قضاییه، تعامل و همکاری همه‌ دستگاه‌ها ضروری است و این امر هیچ منافاتی با استقلال قوا ندارد. بی شک برنامه‌ها در سایه‌ تعامل تحقق می‌یابند.

حبیبی در بخش دیگری از سخنانش، حمایت‌های همه جانبه‌ قضایی از رونق تولید و سرمایه گذاری سالم را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: استان اصفهان به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و خاک مستعد و منابع بی شمار طبیعی، مناسب سرمایه گذاری است و در شرایط خاص کنونی که در جنگ اقتصادی با دشمنان به سر می‌بریم، همه جانبه از رونق تولید و سرمایه‌گذاری سالم داخلی، حمایت می‌کنیم و سعی خواهیم کرد که موانع و مشکلات بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی را مرتفع سازیم.

وی تاکید کرد: معدود افرادی که در این شرایط با سودجویی و اعمال خلاف قانون به سرمایه‌های ملی ضربه وارد می‌آورند از این قاعده مستثنی بوده و دستگاه قضایی با تیزبینی و همکاری ضابطان و نهادهای اطلاعاتی با این گونه افراد به شدت برخورد می‌کند.

رئیس دستگاه قضایی استان اصفهان در این رابطه از شناسایی یک باند بزرگ قاچاق سوخت خبر داد و بیان کرد: با تلاش‌های جهادی و شبانه روزی یک باند بزرگ قاچاق سوخت که میزان آن به میلیون‌ها لیتر می‌رسد، شناسایی و ده‌ها تانکر آماده‌ قاچاق کشف و ضبط گردیده است.
۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۰۵
تعداد بازدید : ۲۹۷