علاقه مندی ویتنام برای برقراری روابط تجاری با صنایع پتروشیمی ایران

مدیر پروژه و برنامه ریزی یک شرکت ویتنامی حاضر در نمایشگاه ایران پلاست گفت: قصد داریم با محصولات عرضه شده و توانمندی ایرانیان آشنا شده و زمینه را برای برقراری روابط تجاری در آینده با ایران فراهم کنیم.
فان هاین مدیر پروژه و برنامه ریزی یگ شرکت ویتنامی در گفتگو با خبرنگار نیپنا هدف خود از حضور در نمایشگاه ایران پلاست را توسعه صنایع تکمیلی در ویتنام و استفاده از توان و تجارب تولیدکنندگان ایرانی عنوان کرد و گفت: برای اولین بار است که در نمایشگاه ایران پلاست حضور دارم و در حال جمع آوری اطلاعات لازم برای راه اندازی خط تولید در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی هستم.
وی ادامه داد: قصد داریم در نمایشگاه ایران پلاست با محصولات عرضه شده و توانمندی ایرانیان آشنا شده و زمینه را برای برقراری روابط تجاری در آینده با ایران فراهم کنیم.
هاین در ادامه افزود : برقراری ارتباط با تولیدکنندگان ایرانی برای تحصیل سودآوری بیشتر خواهد بود البته برای اظهار نظر و تصمیم گیری کمی زود است و نیاز به بررسی های بیشتر وجود دارد .بر همین اساس بعد از ارزیابی شرایط تصمیم گیری خواهیم کرد.
هاین در مورد وضعیت صنایع پایین دستی پتروشیمی ایران گفت: مواد اولیه در ایران بسیار وجود دارد و فعالان این حوزه از توان بالایی برخوردارند امیدوارم شرایط ایجاد و تاسیس یک خط تولید محصولات پلیمری در ویتنام برای ما فراهم شود.
۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۹
تعداد بازدید : ۱۹۶