دستگیری عوامل بمب‌گذار شبکه نفت خوزستان

دستگیری عوامل بمب‌گذار شبکه نفت خوزستان
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد : تعدادی از عناصر تروریست وابسته به سرویس های اطلاعاتی بیگانه که اقدام به بمب گذاری در استان خوزستان کرده بودند،در چند روز گذشته شناسایی و بازداشت شدند.
به گزارش پانا نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات،در این اطلاعیه آمده است: با الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تلاشهای شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) این عناصر که با انجام چندین مورد بمب گذاری در شبکه های انرژی استان خوزستان درصدد اخلال در امنیت و ایجاد خلل در زندگی شهروندان این استان بودند، دستگیر شدند.

این اطلاعیه می افزاید: اعضای این گروه به همراه مقادیر قابل توجهی مواد منفجره و اقلام ارسال شده از یکی از کشورهای حاشیه ای خلیج فارس شناسایی و بازداشت شدند .

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: این عناصر با هدایت سرویس های جاسوسی غربی - صهیونیستی در صدد اقدامات خرابکارانه دیگری بودند که اقدامات آنها شناسایی و خنثی شد .

روابط عمومی وزارت اطلاعات در این اطلاعیه افزود: در این عملیات هفت بمب آماده انفجار و وسایل ارتباطی و مخابراتی کشف و ضبط شده است .

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در خاتمه یادآور شده است: اطلاعات تکمیلی مربوط به این تیم تروریستی متعاقبا به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.

۲۹ آبان ۱۳۹۱ ۱۰:۴۷
تعداد بازدید : ۱,۳۳۲