پیام ریاست هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت،گاز و پتروشیمی ایران به مناسبت روز ملی صادرات

پیام ریاست هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت،گاز و پتروشیمی ایران به مناسبت روز ملی صادرات
رئیس هیات مدیره اتحادیه طی پیامی روز ملی صادرات را به اعضاء اتحادیه ،تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی تبریک گفت.

به نام خدا

تعیین یک روز از روزهای سال برای ترویج فرهنگ صادرات در میان توده مردم، تقدیر از سربازان و ایثارگران جبهه اقتصادی، فرصتی برای تبادل افکار، شناخت تنگناها و بررسی راهکارهایی برای رسیدن به هدف والای جهش صادرات است.
در سال 1398 تلاش صادرکنندگان غیرنفتی نشان داد که با وجود کاهش شدید فروش نفت، ارز کشور توسط این صادرکنندگان قابل تامین است و ثبات در بازار ارز و فزونی عرضه ارز بر تقاضا نیز بیانگر این واقعیت است.
اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت ، گاز و پتروشیمی ایران نیز به عنوان یکی از تشکل های مهم صادرات غیرنفتی درصدد است با کاهش موانع موجود نسب به توسعه صادرات شرکت های عضو قدم بردارد.
ضمن ارج نهادن به تلاش همه کسانی که در کار صادرات اهتمام جدی می ورزند و سهم جمهوری اسلامی ایران را در عرصه رقابت اقتصادی افزایش می دهند «روز ملی صادرات» را باید فرصت ارزشمندی تلقی کرد که مباحث مربوط به صادرات بار دیگر مورد توجه مسئولان و دست اندکاران امر قرار گیرد.
اینجانب فرارسیدن بیست ونهم مهرماه «روز ملی صادرات» را به کلیه اعضاء اتحادیه ، صنعتگران، فعالان اقتصادی، تجار و... تبریک عرض نموده و از تلاش ستودنی مردان و زنانی که در سنگر جهاد اقتصادی، عزت و اقتدار ایران اسلامی را سرلوحه امور خویش قرار داده اند تقدیر و تشکر می نمایم.
موفق و سربلند باشید.

ابوالقاسم هاشمی
رئیس هیات مدیره اتحادیه

۲۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۰۸
تعداد بازدید : ۲۸۰