برگزاری کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در صنایع تکمیلی پتروشیمی

برگزاری کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در صنایع تکمیلی پتروشیمی
کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در صنایع تکمیلی پتروشیمی با هدف تبیین اهمیت توسعه این صنایع، هفتم آذرماه امسال در تهران برگزار می شود.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا، این همایش یک روزه با حضور ˈرستم قاسمیˈ، وزیر نفت، ˈعبدالحسین بیاتˈ معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، و مدیران وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

بررسی و تعیین زیرساخت های مورد نیاز، معرفی تجربه­های موفق در دنیا، تلاش در جهت ایجاد انگیزه افزایش سطح دخالت بازیگران، ایجاد شبکه­های همکاری درون و برون بخشی از اهداف این کنفرانس است.

جلب حمایت ذینفعان بی­تفاوت و یا کم اطلاع، اصلاح فرآیند تصمیم­گیری دولت از طریق افزایش مشارکت تشکل­ها و صنایع، معرفی فرصت­های سرمایه­گذاری در این صنایع و جذب سرمایه­گذاران داخلی و خارجی از مهم­ترین اهداف برپایی این همایش عنوان شده است.

علاوه بر این، ایجاد و بررسی فرصت­های سرمایه­گذاری و خلق مشارکت­های ایرانی و بین­المللی جهت توسعه بازار محصولات شیمیایی و پلیمری و تلاش در جهت ایجاد انگیزه افزایش سطح دخالت بازیگران از دیگر محورهای این همایش است.

روان­سازی فرایند جذب سرمایه­گذاران، ایجاد و معرفی دوسویه فرصت­های رقابتی سرمایه­گذاری در صنعت پتروشیمی و توجه به پیشنهادهای متقاضیان سرمایه­گذاری، پشتیبانی از فعالیت­های اقتصادی بخش غیردولتی در صنعت پتروشیمی و کمک به برقراری ارتباط با تجارت بین‏الملل و دریافت و انتقال ایده­های نو سرمایه­گذاران به عنوان کارآفرینان صنعت پتروشیمی به برنامه­ریزان طرح­های توسعه کشور از دیگر محورهای کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در صنایع تکمیلی پتروشیمی خواهد بود.

۱ آذر ۱۳۹۱ ۱۴:۲۸
تعداد بازدید : ۹۸۷