فراخوان هند برای جذب سرمایه گذاری در قطب های پتروشیمی

ایالت های شرقی هند برای جذب سرمایه گذاری در قطب های پتروشیمی خود فراخوانی با هدف تشویق غول های صنعتی و شرکت های بزرگ این کشور منتشر کردند.
به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی فایننشال اکسپرس (Financial Express)، ایالات ساحل شرقی هند شامل آندرا پرادش و اودیشا به تازگی فراخوانی با هدف تشویق غول های صنعتی و شرکت های بزرگ این کشور برای سرمایه گذاری در قطب های تولید پتروشیمی و صنایع شیمیایی منتشر کرده اند.
مکاپاتی گوتام رائو، وزیر صنایع، تجارت و فناوری اطلاعات ایالت آندرا پرادش، که در ˮنشست قطب های جهانی تولید صنایع شیمایی و پتروشیمی در هند 2019ʽʽ سخنرانی می کرد، اظهار داشت: آندرا پرادش با در اختیار داشتن منابع سرشار نفت و گاز، می تواند بهترین مقصد برای سرمایه گذاران داخلی و بین المللی در این بخش ها باشد.
وی افزود: ما تمام سیاست های لازم را پیش گرفته ایم و زیرساختی برای تسهیل سرمایه گذاری با هدف تبدیل آندرا پرداش به قطب تولید کشور تعبیه کرده ایم. ما همچنین می خواهیم دیگر ایالات ضمن حمایت از ما، در کنار ما به رشد و توسعه برسند.
رائو ادامه داد: آندرا پرادش در نظر دارد از مشارکت کنندگان اصلی در برنامه دولت نخست وزیر، نارندرا مودی، برای دستیابی به هدف تبدیل هند به یک اقتصاد پنج تریلیون دلاری تا سال 2025 میلادی باشد.
دیبیا شانکار میشرا، وزیر انرژی، صنایع و کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط (MSME) ایالت اودیشا نیز که در رویداد یادشده حضور داشت، عنوان کرد: اودیشا با برخورداری از منابع طبیعی فراوان و خط ساحلی ای به طول 500 کیلومتر، به دنبال بهره برداری از داشته ها و بالفعل کردن ظرفیت های خود است.
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۰۱
تعداد بازدید : ۲۷۵