پتروشیمی زاگرس به عنوان صادرکننده نمونه کشور معرفی شد

پتروشیمی زاگرس به عنوان صادرکننده نمونه کشور معرفی شد
در بیست و سومین همایش بزرگداشت روز ملی صادرات ایران با شعار رونق تولید صادراتی، شکوفایی اقتصادی، پتروشیمی زاگرس به عنوان صادرکننده نمونه کشوری معرفی شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، بیست و سومین همایش روز ملی صادرات در روز دوشنبه مورخ 11 آذرماه 1398 با حضور جناب آقای دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، جناب آقای غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت‌های صادرکننده و فعالان اقتصادی حوزه صادرات کشور در سالن اجلاس سران برگزار گردید.
بنا بر این گزارش، در این همایش از شرکت پتروشیمی زاگرس به عنوان صادرکننده نمونه کشوری با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل به عمل آمد.
شایان ذکر است در این فرآیند بیش از ۳۰۰ متقاضی در بیش از ۷۰ گروه کالایی و خدماتی برای کسب عنوان صادرکننده نمونه به رقابت پرداختند که در نهایت ۴۳ صادرکننده نمونه و ممتاز انتخاب شدند.
از جمله اهداف برگزاری مراسم روز ملی صادرات ایران می‌توان به: تقویت عزم ملی برای صادرات، گسترش فرهنگ عمومی صادرات، ارتقاء شأن و منزلت اجتماعی صادرکنندگان، گسترش فرهنگ تولید برای صادرات، معرفی الگوهای صادراتی موفق در عرصه تولید و صادرات، حل مشکلات و تنگناها بر سر راه صادرات، گسترش تعامل بنگاه‌های اقتصادی کشور با اقتصاد جهانی، تسهیل روند تجارت خارجی کشور، تبیین سیاست‌های صادراتی، ظرفیت‌سازی برای توسعه صادرات، گسترش سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در عرصه صادرات به منظور ایجاد ظرفیت‌های جدید صادراتی، پیوند با اقتصاد جهانی با حفظ اقتدار ملی و معرفی توانمندی‌های صادراتی کشور اشاره نمود./
۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۵۷
تعداد بازدید : ۳۲۵