روند تولید و توزیع سوخت در کشور مطلوب است

معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از تولید و توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی در کشور خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، ناصر بابایی ضمن بازدید از تاسیسات انتقال ریلی و انبار نفت شهید رجایی بندرعباس گفت: تولید و توزیع سوخت در همه بخش‌های کشور به‌خوبی درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه پالایش و پخش در واقع وظیفه تولید، انتقال و توزیع سوخت را برعهده دارد، افزود: عملیات این مجموعه با توجه به تامین پیوسته انرژی کشور و نوع فعالیت، دارای اهمیت و پیچیدگی‌هایی است.

معاون مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در این بازدید که مدیر منطقه پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس و جمعی از مسئولان شرکت‌های تابع وزارت نفت نیز حضور داشتند، از روند عملیات تخلیه و بارگیری فرآورده‌های نفتی بازدید کرد و در ادامه کارشناسان عملیات و مهندسی طرح‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی توضیحات لازم را درباره چالش‌ها و ‌موارد مختلف ارائه دادند.

عبدالله احمدی کمرپشتی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان نیز با ارائه توضیحات لازم مهم‌ترین اقدام‌های انجام‌شده در زمینه کاهش زمان تخلیه مخزن‌دار راه‌آهن و عملیات کنترل مخازن را تشریح کرد.

در پایان این بازدید، نشستی برای هماهنگی‌های عملیاتی لازم به‌منظور توزیع فرآورده در دفتر مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس برگزار شد.
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۴۷
تعداد بازدید : ۵۷۹