تاکید محمدی بر توجه بیشتر به اهمیت منابع انسانی در روند توسعه

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: صنعت پتروشیمی ایران با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد و متخصص می تواند مسیر توسعه را با شتاب بیشتری طی کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از خبرنگار نیپنا، بهزاد محمدی امروز یکشنبه (17آذرماه) در دیدارصمیمانه با مدیر و کارکنان مدیریت طرح های NPC با تاکید بر اهمیت این واحد برای ساخت و تکمیل طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان سازمانی توسعه ای نقشی مهم و تاثیرگذار را درابعاد مختلف ایفا می کند.

وی ادامه داد: برای تحقق هدف گذاری های انجام شده درمسیر صنعت پتروشیمی ایران نقش هدایت گری و نظارتی NPC به طور جدی در حال ایفا شدن است و باید ارتباط میان شرکت های پتروشیمی با مدیریت طرح ها تقویت شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: طرحGTTP اسلام آباد غرب یک دستاورد ارزشمند است که عملیات اجرایی این طرح بزودی با استفاده از دانش فنیNPC و تلاش های انجام شده از سوی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی آغاز می شود.

معاون وزیر نفت درباره تامین مالی طرحGTTPاسلام آباد غرب توضیح داد: این طرح با دانش فنی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی اجرا خواهد شد و خوشبختانه مجوز آب مورد نیاز نیز از سوی وزارت نیرو صادر شده است و زمین مورد نیاز این طرح به زودی استحصال می شود و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده عملیات اجرایی این طرح ملی به ارزش 550 میلیون دلار پس از اعلام فراخوان ازسال آینده با همکاری هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی آغاز خواهد شد.

وی با بیان این که توسعه متوازن صنعت پتروشیمی به عنوان یک راهبرد اهمیت ویژه ای دارد بیان کرد: با توجه به اینکه در صنعت طرح های متنوع زیادی داریم ازسال گذشته به دنبال هدفمند کردن این طرح ها بودیم و ارزیابی طرح ها با جدیت و نظارت درحال بررسی است و شرکت ها نیز باید همکاری های لازم را معمول کنند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر ضرورت نظارت مستمر بر روند اجرای طرح ها گفت: توسعه هاب های جدید در سال های آتی باید از سوی مدیریت طرح ها مورد توجه قرار گرفته شود و فاز سوم عسلویه، منطقه ویژه انرژی برپارسیان و فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به عنوان هاب های جدید از سوی مدیریت طرح های NPC حمایت و بر آنها نظارت می شود.

در این نشست صمیمانه، مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی به همراه روسای کل وهمچنین کارکنان این مدیریت درباره برنامه ها ی آتی وبرخی چالش های موجود در این بخش دیدگاه های خود را مطرح کردند.
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۲۷
تعداد بازدید : ۳۰۹