نقش مهم دفترتوسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در تنظیم بازار

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در تنظیم بازار و مدیریت عرضه سالانه حدود 5 میلیون تن محصول در بورس کالا از نقش تعیین کننده ای برخوردار است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از خبرنگار نیپنا، بهزاد محمدی امروزسه شنبه(26آذرماه) در دیدارصمیمانه با رییس و کارکنان دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی با تاکید بر اهمیت وحساسیت این واحد در ارتباط میان مجتمع های پتروشیمی و بخش های پایین دستی صنعت گفت: مدیریت وکارکنان دفتر توسعه صنایع پایین دستی با تلاش صادقانه و مستمر همواره یکی از پرکارترین و مهمترین واحد های NPC هستند.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی افزود: نقش تاثیرگذار دفتر توسعه صنایع پایین دستی سبب شده است تا شاهد بازاری شفاف باشیم و مدیریت عرضه و تقاضای محصولات پتروشیمی با توجه به همکاری و تعامل میان این دفتر با وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین بورس کالای ایران و نیز ارتباط مستمر با نهادهای نظارتی اکنون به نحو مطلوبی در حال انجام است.

وی در خصوص نقش و مسئولیت های دفتر صنایع پایین دستی گفت: فعالیت های جاری باید به صورت علمی وتخصصی انجام شود تا کیفیت بالاتری محقق شود و درباره فعالیت های دیگر این دفتر نیز باید پروژه های تعریف شده تکمیل وبه نتیجه برسد ومطالعات وارزیابی های دقیق صورت گیرد .

محمدی تصریح کرد: مطالعه و رصد دقیق تحولات بین المللی در بازار های جهانی باید با جدیت انجام شود تا برنامه ریزی های انجام شده برای عرضه و تقاضا و نیز صادرات تحقق یابد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که حجم مسئولیت ها و کارسنگین همکاران در دفتر توسعه صنایع پایین دستی نیازمند حمایت بیشتری است گفت: حضور نیروی انسانی کارآمد و متعهد با توجه به حساسیت فعالیت در این واحد بسیار تاثیر گذار است.

در این نشست صمیمانه، رییس دفتر توسعه صنایع پایین دستی وهمچنین کارکنان این واحد ضمن تبیین شرح وظایف این دفتر درباره برنامه ها ی آتی و برخی چالش های موجود در این بخش دیدگاه ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
۲۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۵۵
تعداد بازدید : ۴۰۰