کمک رسانی فوری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به آبادان

همزمان با اعلام وضعیت اضطراری در شهرستان آبادان و تعیین ماهشهر به عنوان معین این شهرستان از سوی استانداری خوزستان، مدیر شرایط اضطراری این منطقه دستور کمک رسانی به شهرستان آبادان را صادر کرد.
به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در پی اعلام وضعیت اضطراری در شهرستان آبادان و تعیین ماهشهر به عنوان معین این شهرستان از سوی استانداری خوزستان، مدیر شرایط اضطراری این منطقه به فوریت دستور بررسی وضعیت موجود و سازماندهی و اعزام امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز جهت کمک رسانی به شهرستان آبادان را صادر کرد.
به فاصله چند ساعت از این دستور، نیروهای عملیاتی و سازمان یافته برای شرایط اضطراری منطقه، پس از بازدید و بررسی از آخرین وضعیت این شهرستان و ارزیابی میزان آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر آن اقدامات خود را آغاز کردند.
اعزام دو دستگاه دیزل پمپ کفکش ۸ اینچ و استقرار در ایستگاه ۷ بهار و منطقه ولیعصر آبادان و ارسال محموله مایحتاج مردم شامل کنسرو آب معدنی چکمه نان و... از طریق فرمانداری ماهشهر از جمله اقدامات اولیه این منطقه بود که چهارشنبه شب و پنجشنبه انجام پذیرفت.
همچنین مدیران شرایط اضطراری شرکتهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی هماهنگ شده و آمادگی خود را برای افزایش و تداوم کمک ها به آبادان در صورت نیاز اعلام کردند.
۳۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۳۷
تعداد بازدید : ۳۰۹