مدیرعامل بانک ملت:آماده همکاری با پتروشیمی ها هستیم

مدیرعامل بانک ملت:آماده همکاری با پتروشیمی ها هستیم
مدیرعامل بانک ملت گفت: آماده همکاری برای توسعه و رشد صنعت پتروشیمی ایران هستیم.

 
مدیرعامل بانک ملت در گفت وگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: این بانک در سال های گذشته به سرمایه گذاری و همکاری در بخش های مختلف صنایع بالادستی نفت پرداخته و همکاری خوبی با وزارت نفت دارد.

دکتر علی دیواندری افزود: بانک ملت آمادگی دارد در صنعت پتروشیمی به عنوان یک صنعت ارزش آفرین با شرکت ملی صنایع پتروشیمی همکاری کند.

وی تصریح کرد: صنعت پتروشیمی ایران قابلیت های زیادی برای توسعه دارد؛ به همین دلیل سرمایه گذاری و مشارکت در این صنعت می تواند سودآور باشد.

مدیرعامل بانک ملت ادامه داد: نظام بانکی کشور می تواند زمینه سازی برای تولید بیشتر انرژی در کشور را آسان سازی کند و بانک ملت نیز در این مسیر آماده همکاری با وزارتخانه های نفت و نیروست.

دیواندری افزود: ایران به دلیل داشتن ذخایر گسترده نفت و گاز ،در جهان به عنوان یک قدرت برتر شناخته شده و سرمایه گذاری در بخش انرژی، بدون تردید یک سرمایه گذاری سودآور و موفق است.

وی گفت: سهم 28 درصدی نفت در تولید ناخالص کشور نشان دهنده اهمیت صنعت نفت ایران است و تجربه نشان داده که حضور بانک ها می تواند در توسعه صنعت نفت و تقویت جایگاه ایران به عنوان دومین تولیدکننده نفت اوپک و تثبیت آن به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ گاز جهان تاثیرگذار باشد.

۱۲ آذر ۱۳۹۱ ۰۰:۴۶
تعداد بازدید : ۱,۳۶۶