همکاری روسیه و عربستان در توسعه فناوری پتروشیمی

شرکت‌های آنگارا سرویس روسیه و سابک عربستان در زمینه توسعه فناوری صنعت پتروشیمی همکاری می‌کنند.
به گزارش نیپنا به نقل از روزنامه شرق الاوسط، شرکت سعودی بیسیک اینداستریز (سابک) به شرکت آنگارا سرویس روسیه مجوز می‌دهد تا کسب و کار خود را در بازار عربستان سعودی راه اندازد.

بر پایه این گزارش ، پس از تایید صلاحیت برای فعالیت در عربستان به‌منظور حمایت از فروشندگان، تامین‌کنندگان و شریکان خارجی برای کار در این کشور، شرکت روس در زمینه فناوری پالایش نفت و صنعت پتروشیمی مشارکت می‌کند.

ایلیا رادین، مدیرعامل آنگارا سرویس به روزنامه شرق‌الاوسط گفت: روز چهارشنبه (چهارم دی‌ماه) پس از موفقیت در برنامه Nusaned (حمایت) که در آن از فروشندگان جدید، تامین‌کنندگان و شریکان خارجی حمایت می‌شود، ما به‌طور رسمی تاییدیه شرکت سابک را دریافت کردیم.

وی افزود: ما با مسئولان سابک درباره نقشه راه کسب‌و‌کار خود در عربستان سعودی که بر اساس تجزیه و تحلیل‌های قوی تنظیم شده است، بحث و تبادل نظر کردیم.

مدیرعامل آنگارا سرویس تصریح کرد: براساس این نقشه راه، آنگارا به یکی از شرکت‌های نوآور در زمینه فناوری شناخته شده است که می‌تواند در بازار بزرگ و دارای ظرفیت عربستان سعودی و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس فعالیت کند.

رادین ادامه داد: ما همچنین در مورد روش کار و روش های اجرایی که عربستان سعودی می تواند در سایر قراردادهای مرتبط پشتیبانی کند ، بحث کردیم.

وی یادآور شد که واقعیت و آینده همکاری‌های اقتصادی، تجاری و سرمایه‌گذاری بین ریاض و مسکو به عاملی تعیین کننده برای ایجاد مشارکت بین بخش‌های دولتی و خصوصی هر دو کشور بدل شده است.

مدیرعامل آنگارا با تاکید بر اینکه دو کشور هم‌اکنون دوره‌ای از همکاری در بالاترین سطح و با قوت بیشتری را نسبت به زمان‌های دیگر تجربه می‌کنند، گفت: فعالیت‌های فرهنگی و تجاری جدیدی در چند ماه گذشته بین دو کشور آغاز شده است و درباره تداوم این روند در سال‌های آینده امیدواریم.

شایان ذکر است که آنگارا به‌دنبال ایجاد همکاری با سابک و آرامکو در زمینه فناوری‌های صنایع نفت و پتروشیمی به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای انتقال فناوری روسی در زمینه تاسیسات صنایع نفت و تصفیه آب و همچنین ارائه راهکارهای هوشمندانه برای مقابله با محیط زیست و آلودگی ناشی از صنایع است.
۷ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۱۱
تعداد بازدید : ۵۷۱