همایش چهاردهم اوپکس برگزار شد

همایش چهاردهم اوپکس برگزار شد
چهاردهمین همایش سالانه اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران با محوریت آینده صادرات در تنگنای چالش های داخلی و بین المللی برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس چهاردهمین همایش سالانه اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران با محوریت آینده صادرات در تنگنای چالش های داخلی و بین المللی در محل سالن همایش هتل ارم برگزار گردید. این همایش میزبان 600 الی 700 نفر از مدیران ارشد شرکت‌های تولیدی و صادراتی در حوزه فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی، نمایندگان سازمان‌های دولتی و فعالین اقتصادی بود.
در این همایش سخنرانان عالی رتبه ای همچون دکتر لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور،دکتر زمانی نیا معاون بین الملل وزارت نفت،دکتر شیرکوند معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور،دکتر نیلی مشاور اقتصادی سابق رئیس جمهور،دکتر پدرام سلطانی عضو شورای عمومی فدراسیون جهانی اتاق های بازرگانی و دکتر حمید حسینی سخنگو و عضو هیات مدیره اتحادیه و دبیرکل مشترک اتاق بازرگانی ایران و عراق حضور داشتند و به موضوعاتی نظیر، نقش و جایگاه دولت در تنظیم گری(رگولاتوری) با نگاه به زنجیره صنعت نفت، چالشهای منطقه ای و جهانی صنعت نفت و نگاه وزارت نفت به بخش خصوصی در رویارویی با این چالشها، چرایی بدنه بزرگ دولت و کوچک ماندن بخش خصوصی، چالش های داخلی و بین المللی و آینده صادرات پرداختند. پنل تخصصی این همایش با حضور نمایندگان وزارت نفت، اتاق بازرگانی تهران، انجمن پالایشگاه های کشور و نمایندگان اتحادیه در خصوص رگولاتوری در صنعت نفت و نرخ خوراک واحد های تولیدی برگزار گردید. در حاشیه برگزاری این همایش ضمن تقدیر از آقایان اسلامی، خسروجردی و اسپندیاری، سه تن از پیشکسوتان اتحادیه، دو کارگاه آموزشی با عنوان داوری و آشنایی با قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز برگزار گردید .
۲۵ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۴۶
تعداد بازدید : ۶۲۱