بیستمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی و تجهیزات نفت و گاز روسیه

اعضاء محترم اتحادیه


با سلام؛
احتراماً به استحضار می‌رساند، بیستـمین نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی و تجهیزات نفت و گاز روسیه از تاریخ 25 لغایت 28 فروردین ماه سال آینده در مرکز نمایشگاهی مسکو برگزار می‌گردد. این نمایشگاه جزو ده نمایشگاه بزرگ در حوزه نفت و گاز در جهان است که تعداد شرکت‌کنندگان سال گذشته آن 573 شرکت از 24 کشور جهان مانند روسیه، ژاپن، چین، فنلاند، فرانسه، آمریکا، آلمان، ترکیه بوده و تعداد 830,22 نفر نیز از آن بازدید نموده‌اند. نمایشگاه مذکور از سال 1978 تا به امروز به‌عنوان یک رویداد بین‌المللی در مقیاس بزرگ، تجهیزات پیشرفته و فن‌آوری‌های نوین را ارائه می‌دهد و به‌عنوان کارآمدترین نمایشگاه تجاری این صنعت و برند سال 2018 معرفی شده است.
شرکت مدیریت تجارت پارس کارن قصد دارد با مجوز سازمان توسعه و تجارت و با همکاری وزارتخانه‌های مربوطه، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و شرکت‌های بزرگ نفت و گاز اقدام به اعزام هیئت تجاری و همچنین برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه نماید. لذا در این راستا اقدامات زیر نیز برای شرکت‌کنندگان محترم فراهم گردیده است:
1) هماهنگی برای افتتاحیه پاویون ایران توسط مدیران اتحادیه‌های مربوطه روسیه و وزارت انرژی روسیه و همچنین مسئولین سفارت ایران در مسکو
2) ارائه بروشور اطلاعات شرکت‌ها به روسی
3) پوشش رسانه‌ای در اخبار ایران
لذا نظر به جایگاه این نمایشگاه از اعضا محترم جهت مشارکت و حضور مؤثر در بیستـمین نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی و تجهیزات نفت و گاز روسیه دعوت بعمل می‌آید. علاقه‌مندان می‌توانند، جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با امور بین‌الملل اتحادیه (آقای پورغفار) تماس حاصل نمایند.

باتقدیم احترام
سعید رفیعی فر
دبیرکل
۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۰۵
تعداد بازدید : ۳۶۲