جایزه تعالی پتروشیمی توانمندی‌ صنعت را در مدیریت پروژه‌ها توسعه می‌دهد

جایزه تعالی پتروشیمی توانمندی‌ صنعت را در مدیریت پروژه‌ها توسعه می‌دهد
ئیس شورای سیاست‌گذاری جایزه تعالی صنعت پتروشیمی گفت: این جایزه توانمندی‌های صنعت پتروشیمی در حوزه مدیریت پروژه‌ها را توسعه می دهد و تعامل‌های اثر بخش و سازنده را تقویت می‌کند.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: در فرآیند برگزاری جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، شرکت‌هایی که در محورهای مدیریت انرژی، منابع انسانی، مدیریت فرآیندها، مسئولیت‌های اجتماعی و مدیریت مشتری‌مداری بیشترین امتیاز را کسب کنند، به عنوان شرکت برتر، تقدیر نامه ویژه دریافت خواهند کرد.

علی محمد بساق‌زاده با بیان این که اجرای این مدل به تشویق شرکت‌ها برای خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود منجر شده است، اظهار داشت: اکنون فضای لازم برای تبادل تجربیات و دانش سازمان‌های موفق، همچنین گسترش فرهنگ تعالی در میان شرکت‌های پتروشیمی ایجاد شده است.

ارزیابی کارشناسان صنعت پتروشیمی فضای رقابتی ایجاد می‌کند

بساق‌زاده دلیل اجرای این مدل در سه بخش شرکت‌های تولیدی، خدماتی و مجری طرح را ماهیت متفاوت شرکت‌های پتروشیمی خواند و افزود: جایزه تعالی صنعت پتروشیمی براساس مدل‌های تعالی سازمانی EFQM برای شرکت‌های تولیدی و خدماتی و جامع بلوغ مدیریت پروژه CPM3 برای شرکت‌های مجری طرح برگزار می‌شود.

به گفته مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدل جایزه تعالی صنعت پتروشیمی در سه سطح تندیس، تقدیرنامه برای تعالی و گواهی تعهد به تعالی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، وی ارزیابان این جایزه را متشکل از کارشناسان صنعت پتروشیمی و انجمن مشاوران مدیریت ایران برشمرد و اظهار داشت: ارزیابی کارشناسان صنعت پتروشیمی بستر و فضای رقابتی توام با خلاقیت و نوآوری ایجاد می‌کند.

برگزاری سالانه جایزه تعالی صنعت پتروشیمی

رئیس شورای سیاست‌گذاری جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با اشاره به برگزاری سالانه این مدل گفت: سال آینده جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با شعار "بهبود مستمر، کلید توسعه صنعت پتروشیمی" برگزار خواهد شد و امیدواریم که با توجه به افزایش سطح آگاهی، اطلاعات و رتبه بالای سرآمدی شرکت‌های پتروشیمی، سطح معیار ارزیابی سال آینده را افزایش دهیم.

بر اساس این گزارش،‌ شرکت ملی صنایع پتروشیمی نخستین همایش جایزه تعالی صنعت پتروشیمی را روز چهارشنبه هفته جاری (11 اسفند 1389) از ساعت 9 تا 14 در هتل المپیک برگزار می‌کند.

۱۰ اسفند ۱۳۸۹ ۱۱:۲۰
َشانا |
تعداد بازدید : ۱,۲۸۵