تولید روزانه گاز زاگرس جنوبی به ۱۷۰ میلیون متر مکعب رسید

تولید روزانه گاز زاگرس جنوبی به ۱۷۰ میلیون متر مکعب رسید
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از افزایش تولید روزانه گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به ۱۷۰ میلیون متر مکعب خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رامین حاتمی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۹۷ درصد برنامه تولید نفت و گاز شرکت بهره‌برداری زاگرس جنوبی محقق شده است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری در توسعه میدان‌های منطقه عملیاتی نار و کنگان و آغار و دالان و ساخت ایستگاه‌های تقویت فشار گاز در مناطق عملیاتی نار و کنگان و پارسیان خبر داد و با اشاره به موقعیت راهبردی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در تأمین گاز کشور، افزود: این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گاز در ساختار شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، ۷۰ درصد گاز تولیدی این شرکت و ۲۰ درصد گاز تولیدی کشور را تأمین می‌کند.

وی به موقعیت خاص شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به‌دلیل گستردگی جغرافیایی وسیع در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان نیز اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع سبب شده است این شرکت از نظر منابع انسانی یکی از شرکت‌های غنی در سطح وزارت نفت باشد و ضروری است از این امکان به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

حاتمی تغییر مدیریت‌ها را بخش جدایی‌ناپذیر در سازمان‌ها دانست و یادآور شد: زاگرس جنوبی در مسیر درست توسعه قرار دارد و باید ضمن توجه به آینده، روند توسعه آن، بیش از پیش ادامه یابد.

وی بر الزام‌هایی مانند توجه به مسائل نیروی انسانی، تولید صیانتی از مخازن، برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای توسعه و تولید حداکثری، حفظ سرمایه‌های سازمانی (انسانی و تأسیسات)، اتخاذ رویکرد مدیریت علمی، شایسته‌سالاری و عدالت‌محوری برای ارتقای انگیزه حداکثری در کارکنان، بهبود و سالم‌سازی فرآیندهای جاری و تصمیم‌گیری سریع و شفاف برای تحقق به‌موقع مأموریت‌های محوله تأکید کرد.

تاکید بر رضایتمندی سرمایه انسانی

سیدابوالحسن محمدی، مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نیز در این آیین با اشاره به ضرورت ادامه روند برنامه توسعه همه‌جانبه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، گفت: این شرکت از نظر منابع انسانی متخصص و دانش‌محور از ظرفیت بسیار بالایی بهره‌مند است و با تکیه بر توان همین افراد، اهداف و برنامه‌های خرد و کلان توسعه این شرکت ادامه می‌یابد.

وی اظهار کرد: افزون بر تولید حداکثری و صیانتی از میدان‌های گازی، برنامه‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بر اساس توسعه ارتباطات مؤثر درون و برون‌سازمانی، استفاده از خرد جمعی، تقسیم‌بندی سطوح مدیریتی، توسعه فرهنگ سازمانی و پیاده‌سازی مدل کدهای اخلاق حرفه‌ای پیش می‌رود.

مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با بیان اینکه نباید از سرمایه‌های انسانی غافل بود، بر ایجاد رضایتمندی میان کارکنان، خانواده‌ها، امور بانوان، تجلیل و تشویق نیروهای نخبه و خلاق سازمان، عدالت‌محوری و تخصص‌گرایی، اصلاح و پایش مستمر فرآیندها، شایسته‌سالاری، تعامل با ذی‌نفعان درون و برون‌سازمانی، اجرای مدیریت پروژه و ترسیم اهداف خرد و کلان آینده سازمان تأکید کرد.

محمدی گفت: رشد و تعالی سازمانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با توجه و پیاده‌سازی مدل‌های علمی و استاندارد در این حوزه‌ها دست‌یافتنی است.

حمید ایزدی، مدیرعامل پیشین شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نیز در این نشست ضمن قدردانی از همراهی همه کارکنان برای پیشبرد اهداف این شرکت، تولید صیانتی و پایدار به‌ویژه در فصل سرما، رسیدگی به مشکلات شغلی و معیشتی کارکنان، ساماندهی کمیسیون مناقصات، تعامل سازنده با سازمان‌های نظارتی، رسیدگی به دعاوی حقوقی، به سرانجام رساندن قراردادهای باز سال‌های گذشته و ساماندهی و یکپارچه‌سازی قراردادها را از جمله فعالیت‌های شاخص انجام‌شده در این شرکت عنوان کرد.

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره‌ برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، صبح دیروز (یکشنبه، ۲۱ دی‌ماه) با حضور رامین حاتمی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و جمعی از مدیران و رؤسای ادارت ستادی و مناطق عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در شیراز از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد. در این آیین سیدابوالحسن محمدی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی و از تلاش‌های حمید ایزدی در بیش از دو سال راهبری این شرکت، تشکر و قدردانی شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، بزرگ‌ترین شرکت بهره‌بردار نفت و گاز از شرکت‌های تابع شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که پنج منطقه عملیاتی نار و کنگان، پارسیان، آغار و دالان، سرخون و گشوی جنوبی و سروستان و سعادت‌آباد را در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان راهبری می‌کند.
۲۲ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۰۸
تعداد بازدید : ۲۴۲