اولین نمایشگاه مجازی ایران

اعضاء محترم اتحادیه

با سلام؛
به استحضار می‌رساند، تشکل‌های بخش ‌خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با هدف کاهش تبعات اقتصادی ناشی از پاندمی کرونا و همگام با تحولات دیجیتال در عرصه کسب‌وکارها و توقف برگزاری رویدادهای تجاری در سطح ملی و بین‌المللی، برگزاری «نخستین نمایشگاه مجازی ایران» را با حمایت و همکاری اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور، اتاق‌های مشترک بازرگانی، تشکل‌های اقتصادی، سازمان توسعه تجارت ایران، صندوق نوآوری و شکوفایی، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار داده است.
اولین نمایشگاه مجازی ایران از تاریخ 5 لغایت بیست اسفند 1399 با شعار (نمایشگاه مجازی،تداوم تجارت در عصر نوین) برگزار خواهد شد.
با عنایت به هماهنگی‌های بعمل آمده اتحادیه با اتاق بازرگانی ایران، اعضاء اتحادیه می‌توانند با 15 درصد تخفیف در این نمایشگاه مشارکت داشته باشند .
همچنین شرکت‌هایی که عضو اتاق‌های بازرگانی هستند، نیز می‌توانند 15 درصد تخفیف علاوه بر تخفیف اتحادیه از اتاق بازرگانی مربوطه دریافت نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این نمایشگاه با روابط عمومی اتحادیه به شماره 88508249-021 و یا با شماره 88175232-021 تماس حاصل فرمایید.
سایت ثبت‌نام در نمایشگاه مجازی ایران: https://www.iranvirtualexpo.com


باتقدیم احترام
سعید رفیعی فر
دبیرکل

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۰۳
تعداد بازدید : ۶۱۱